Breaking News

MY NIECE CELEBRATION BESTDAY PARTY

 Dia punya tarikh lahir sebenarnya 31/01/2011 tp sambut lwt coz masa bestday dia sekolah blm cuti lagi.So,ini antara hadiah yg dia dapat dari mcik2,pcik2 n from granfather n mother.Aku bagi hadiah aper erk?Rahsia......hahahah
 Inilah kek yg menjadi kegemaran family kami.....kek laici or kek blueberry.Nyum2
 Ini adelah menu yg dihidangkan mlm tu.ader mihun goreng,limau cny,koktel(aku wat tau...hihik)dodol daun nipah(made in terengganu) ader kopok....aper lagi aku pon dah lupolaa.....
 Ni kopok keping,bawang goreng,timun and kacang panggang.....nie kakak aku punya idea....hehe.....tq long sudi masak mlm tu.
 Ha....ini lah bestday girlnyer....Nurizzah Athirah bt Muhammad Haris.Dah besar pon anak buh aku nie....dah jdi anak dara....mciknyer tak kahwin2 lagi....hehe.
 Time to potong kek.Sebelum tu kita posing dulu.Ambik gambar msuk fb.....say cheese...........hihik
Ini plk adik dia.....Hafizah....pakai topeng konon2 sambut bestdaylah tu.....dah nak sama besar dah 2 beradik nie.yang kakak dah darjah 3 while adik dia lak bru tadika.Aper2 pon Hepi Bestday kakak....moga sentiasa maju dalam pelajaran....amin

No comments