Breaking News

KERJA AKU SELEPAS BALIK DARI KERJA.........

 Balik kerja...sambil2 angkat kain aku tgklah blakang umah aku....so aku ternampak lah anak kcing yang comel2 ader kat belakang umah aku....oleh kerana bnyak masa free aku ambik fon aku aku tangkaplah gambar anak kucing tersebut.Walaupon tak clear mana tp oklah nampak gak rupa kucing.hahahha.Jangan salah sangka tu bukan blakang umah aku...tu blakang umah jiran aku tau....hihik.
 Nie tujuan utama aku ambik gambar.aku ternampak seekor ibu ayam tengah mengeram  di dalam semak blakang rumah aku.Mula2 tu aku igt dia bertelur n tinggal mcm tu jer.Tapi sangkaan aku meleset bila esok harinya tuan dia ada daa.Aku igt nak g ambik dah tlur dia tu....hahaha...jahatnyer aku.Dahla tak thu ayam saper suka2 hati jer nak g ambik tlur dia.Banyak telur dia 10 biji lbh rasanyer.Nasib baik ibu ayam tu dtg balik klu tak ....klu tak habis ler.....hahah
Nie pon samalah.Nampak benar blakang umah aku tu bersemak samun sampai ayam pon berminat nak menngramkan telurnya d belakang rumah aku.hahaha....bukan malas tp tak der peralatan nak buang smua semak samun tu.Klu rumah lama dulu aku siap becucuk taman lagi.rumah skarang tak thulah naper jadi tak der mood nak buat smua tu....huhuk.Oklah cukup setakat ini coretan aku buat kali ini.lain kali aku masuk gambar yag lain plk.Babai.assalamualaikum.

No comments