Breaking News

06 February 2011

assalamualamualaikum................
Hari nie hari pertama kerja setelah....3 hari bercuti semperna cny.wah best giler balik kg.First day balik kg aku g ronda2 kat bandar machang.Windows shopping n beli hadiah untk enginneer aku sempena perkahwinan dia.Aku dah tak thu nak beli aper kat dia....so as a result aku belikan periuk untuk dia.Hihik....biasalah org baru kahwin sure nak guna bnda2 mcm tu.....InsyaAllah.After taht aku g bli kain als untk tempah baju kurung untuk kain yang aku beli kat Pdang tempoh hari.Aku tempah sepasang jer dulu coz nak buat dua2 skali fulus lak tak ckup.hihik.Ptg tu jgk aku g tempah sambil ambik baju yg tempah sebelum nie dan baju tu jgk akan aku pakai ke majlis kenduri engineer aku nnt.
Hari ke-2 aku tak g mana2 just lpk2 kat umah with my famili.Seperti biasa klu hari Jumaat aku suka membersihkan seluruh tubuh badan ku....hihik......dari hujung rambut hinggalah ke hjung kaki.Biasa klu scrub badan aku guna scrub yang aku beli.Tp hari nie lain skit coz aku guna hampas kelapa sebb scrub badan yanga ku beli sudah kehabisan.Best guna scrub hampas kelapa lps guna badan jadi licin dan bersih.Ptgnyer pulak akak aku ajak g kenduri umah kawan dia.So aku, my mom,my sister and my niece join g kenduri tu.Aper yg aku paling kecewa skali bla g kenduri tu.....lauk-pauk yang dsediakan mmg best tp nasinyer basi.Aduh....nak tak nak terpaksa telan jgk coz nak ckp kat tuan rumah tkut kecik hati dia plk....Nasiblah balik umha tak kna sakit perut.Alhamdulillah.
Hari nie hari last aku kat kg.Fisrt tu igt nak ajk bf adik aku g kenduri engineer aku.Past tu adik aku tel dia,dia bagi mcm2 alsan.aku pon fed up aku msg ikram tanya dia nak g kol braper?nasib dia setuju nak g kol 12.Nasib g awal jln jem ruper nyer.g kol 12 sampai sana lbh kurang kol 1 lbh....igt nak tggu penganti pompun sampai tp dah lwt aku ajk ikram balik coz aku nak journey g terengganu lak coz hari ni aku dah kerja.Nasib aku baik coz tiket bas express masih ader kosong lagi....Allhamdulillah.Aku selamat sampai umah sewa aku kat terengganu kol 6 ptg.

No comments