Breaking News

Selamat Tahun Baru 2023

 

Assalamualaikum..

Pejam celik, pejam celik semalam kita dah melangkah ke tahun baru. Rasa baru jer masuk tahun 2022, ni dah tahun 2023. Allah..bertambah 1 angka lagi usia Cik Nor. Masih banyak yang perlu dibaiki dalam hidup Cik Nor tambah-tambah dalam ilmu dan amal sebagai bekalan ke sana nanti. Kalau ditanya pasal azam memang sambung yang tahun lepas punya lah.

Kalau tahun lepas punya banyak tak tercapai kena usaha sambung tahun ni pulak. Andai katai tak tercapai jugak, sambunglah sampai Abang Jamis mampos..eh2..haha. Bila usia dah makin meningkat ni hal-hal dunia harus ditinggalkan secara perlahan-lahan. Azam-azam tahun baru lebih ke kepada memambah bekalan ke sana nanti. hehe. 

Yang pasti tahun ni nak sungguh-sungguh qada solat yang tertinggal masa muda remajah dulu, tak mo dah solat lewat-lewar dan nak ganti puasa yang masih ada belum diganti dan nak buat puasa sunat setiap minggu sementara badan masih sihat dan bertenaga ini.

Harap-harap azam Cik Nor tu bukan hangat-hangat taik ayam lah yer. Doakan Cik Nor supaya istiqomah dalam melaksanakan setiap azam itu.  Korang punya azam apa punya untuk tahun 2023 ni. Cik Nor doakan moga azam korang tercapai dan korang semua berada dibawah rahmat Allah selalu..aamiin

Baca juga : Selamat Tahun Baru 2022

5 comments:

  1. Selamat tahun baru Cik Nor..semoga istiqomah dengan azam tu..insya Allah.

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baharu 2023
    Semoga dipermudah segala urusan mendatang

    ReplyDelete
  3. moga2 apa yg cik nor niatkan tu akan terlaksana dgn jayanya. aminnnn selamat thn baru👍

    ReplyDelete
  4. happy new year cik nor!! semoga dipermudahkan semua azam cik nor..mishh you cik nor!! :)

    ReplyDelete