Breaking News

Craft Comel Dan Menawan | AsmaFelt Box


http://asma-felt-box.com/
Assalamualaikum..

Pernah dengar tak produk felt? Confirm pernah kan. Produk dia comel sangat. Aduii..geramnya tengok. Kreatif tau orang yang buat produk felt ni. Korang jangan tanya Cik Nor. Cik Nor memang keras tangan dan tiada seni untuk menghasil benda-benda comel ni. Hihi.

Bagi korang yang kreatif untuk menghasilkan felt ni anda boleh dapatkan bahan-bahan felt nya di sini : http://asma-felt-box.com/. Mereka menjual barang-barang felt craft secara online. Macam-macam ada kat sini. Memang rambang mata kalau korang singgah kat website ni. Itu nak, ini nak adohaii.

http://asma-felt-box.com/

Kat website ni macam-macam ada korang jangan risau, semua lengkap. Ada kain felt, butang, keychain, brooch, peralatan menjahit dan macam- macam lagi. Produk utama yang mereka jual ialah polyster felt, starter pack dan butang-butang yang memang comel. Kepada wanita-wanita pecinta dan pembuat felt craft memang disini lah tempatnya.  Tak perlu susah mencari ditempat lain, semuanya ada disini. Just pilih, klik dan bayar. Tunggu sahaja barang sampai didepan pintu rumah anda. 


Bagi wanita atau guru-guru tadika yang memang meminati craft, diy dan jahitan disinilah tempat yang sesuai untuk anda. Tak percaya? Meh tengok antara jenis-jenis produk yang mereka jual. Confirm korang cakap ....ohh..wow..macam-macam ada

Ribbon Polkadot 

 
 Felt Butterfly Applique Embellishent

 
 Shank Button Cute Girl

Butang Mickey Mouse

 
Butterfly Buttons Cute

 
Polyester Felt

Doll Eyes 6mm

 
Button Flowers 14mm

 
 Felt Lembut Suku Meter

 
Ribbon 9mm Lollipop


 
Felt Ladybug

 
 
 Acrylic felt Lembut Pack 25 Colour

 
 Polkadot Felt Pack2

 
Star Buttons 16mm

Black Brads 5mm


Itu sebahagian sahaja yang Cik Nor tunjuk, banyak lagi kat website Cik Nor bagi tu. Klik jer link yang Cik Nor bagi tu. Ada berita baik untuk korang pembelian RM100.00 ke atas ( di website sahaja) akan mendapat free postage. Barang-barang yang di order akan di pos setiap hari kecuali sabtu, ahad dan cuti umum. Pembayaran hendaklah dibuat sebelum 12.00 tengahari dan barang akan dipos pada hari yang sama. 

Untuk keterangan dan maklumat lanjut sila lawati :

Link website : asma-felt-box.com
Facebook : facebook.com/asmafeltbox

4 comments:

  1. Saya baru tau ni.
    Kalau tak baca entry ni tak tau.
    Thnks

    ReplyDelete
  2. Kreatif kan org yg pandai kraf kraf ni...suka tengok. Tapi nak buat sendiri tak reti

    ReplyDelete
  3. accessories dia comel2 belaka... bgs betul laa org yg pandai kraf ni..menjadi je tangan dia...

    ReplyDelete