Breaking News

Kembali Bekerja..:(

Assalamualaikum

Wah lama jgk  aku tak update blog.Sjak balik cuti hari raya iaitu hari khamis sampai lah hari ahad.Owh..mesti korang tertunggu2 nak dgr cerita or berita yg tak brapa nak hot dr aku yg semmgnya tak hot jgk..haha.Klu aku nie hot sure blog aku nie ramai followers mcm blog hanis zalikha n blog cik epal (berangan lah aku nie...: )

Apa citer korang selepas raya Qurban nie.Aku mcm biasalah citer menambahkan lemak dbadan jerlah.Tak der citer lain.haha..Ye lah mana tak tambah lemaknya..asyik mkn daging korban jer..itulah menu utama bila breakfast, lunch n dinner.huhu.Cuma cara masakan nya jer yg berbeza. Ada yang panggang, goreng singgang n mcm2 lagilah.Sampai skarang aku msih muak lagi nak tgk daging coz masih teringat lagi lmak2 yg banyak time mkn daging goreng n singgang,,huhhu

Korang bayangkan lah time nak cuci pinggan kna guna kan air panas utk mencairkan lemak tersebut.mmg dgil tol lah lemak tu.huhu.Nasiblah umah aku ade cerek air panas yg always panas 24 jam.Klu tak der gamaknya berjanggutlah aku nak tunggu air mendidih setiap kali aku cuci pnggan mangkuk termasuklah mangkuk hayun..haha

Apa..gambar?alamak aku tak sempat nak snaplah..aku busy jadi tukang masak kat dapur..tukang masaklah sgt..tukang menyemak kat dapur aku yg smmgnya sempit tu..haha.Apa korang ckap aku tak pandai mask???aku pandailah msak air, meggi n telur.Kira pandailah jgk tu masak.haha

oklah..klu korang aku citer best dhari raya Qurban jgn lupa share dgn aku yer.Aku mengundur diri dlu..ader masa n line internet aku hupdates lagi blog aku yg tak brapa nak best nie...haha

babai....

No comments