Breaking News

Hujan DiPagi Hari....



Assalamualaikum...

Selamat pagi semua.Chat?Alamak buang tebiat ke aku hari nie,,tetiba updates blog tanya khabar..tak pernah2 pon aku updates blog sblm nie tanya khabar..haha..Whatever pon ...harap2 korang smua chat dbawah lindunganNYA..aamiin...

Oppss...lupa naper tajuk entry aku mcm tu?sebenarnya pagi hujan kat bandar kat kb...Ermm..klu hari tak kerja best tdo.Sure Pukol Dua blas aku bru bangun.Opss..terlebih sudahhh...Apa daa anak dara bgn lewat nnt tak der org nak masuk meminang.Mmg tak derr pon...haha...tunggu putera kayangan tak jgk muncul tiba...huhu...Bla lah gamaknya aku blh kawen....????

Kat tempat korang hujan tak?klu hujan tlglah inform kat shoutbox saya tu...Klu sudi la.Klu tak sudi saya tak paksa...hehe(Ayat belas kasihan...ahaks)Apa yg korang suka buat klu time hujan especially klu time tak kerja.Klu aku, sure lah melepak kat umah sambil menambah lemak kat badan dan memanjakan mata aku tak than cuaca sjuk....haha...Jangan lupa share apa korang suka buat bla hujan melanda....

Ermm..time hujan2 mcm nie terigt kat kglah plk...ada ubi kayu rebus n air kopi panas...bestnyaaa...makkkk nak balik kg....huhu..Aikk..apasal aku emosional plk nie...mcm lah kg aku tu jauh sgt...1jam perjalanan dah sampai..haha..Dkt gler...dekat jer yg gler tp aku masih waras.....haha

Oklah tak thu apa aku dah merapu...lebih balik aku chow dulu...ada citer best aku share lagi ngn korang...muahhhhhh

pssst...followers aku yang sporting yg ke 162..sha...nak follow dia clik kat nama dia tu...thanks sha follow saya..:)

No comments