KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, November 12, 2011

Ragam Aidiladha...:)

 Nie adik aku yg bawah pada aku tak nak bergambar....huhu...siap ttp muka bagai,,....
 Nie ok lak bergambar ngn adik pompuan bongsu aku...tersenyum simpul bagai..:)
 Family kak long aku...
 Family anak buah aku....:)
 K.long aku ngn cucu2 dia....
Yeayy...aku pon ader dlm gambar nie...:)

 Nie pon sama...contol ayu gtu...haha
 Org sibuk nak g kat tempat korban..kami sibuk nak bergambar...haha.....dah kna bebel ngn abg ipar aku..:)
 Testing second camera Samsung Galaksi S II....cantik....:)
 Wah...k.long makn nasi pon sempat lagi ker nak berposing...???
 Yang nie masa makan pon mata layu gak ker?haha
 Alahai..malu2lah plk adik aku sorg nie....
 Mak aii..bukan maik lagi mak ngah aku...possing sakan tu...
 My grandmother with the cucu2 nya....
 Family pak su aku.....
 my sepupu......
 Testing camera dpn yer ida.....
 Adik bongsu aku.....
 Anak buah sulung aku....Nur izzah Athirah..........
 Aku ngn anak buah aku....
 Ida with Aini....
 Candid time....
my encem sepupu...Akif


Oklah itu saya entry aku utk kali ni....babai....muahhhh

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...