KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, November 10, 2011

Anggur Malaysia???

 Cuba korang tgk btl2..mcm buah anggur kan?Aku mula2 igt buah nie manis bla dah masak..tp bila mknnya hnya Allah yg thu betapa masam yg amat..sampai kna cr makan lain bru hilang masam nyer.huhu.Korang nak try datg umah aku...berlambak buah nie kat umah aku..gugur mcm tu jer..tak der sapa yg peduli..haha
 Korang tgk buah dia yg dah masak tu...sebijik sejiban mcm grape yg hitam tu..Alahai bestnya klu buat tu manis klu dah masam.Tp apakan daya....dia ttp msam mcm masa dia muda2 jgk..haha.Terkilan sungguh aku...hahaha
Terasa ingi ku petik2 buah2 nie..tpi apakan daya aku contol jua tgn ku supaya tidak petik sbb buahnya amat masam skali...haha...aku tak thu apa nama buah nie..Yang aku thu mak aku ambik benih dia kat umah kawan aku.Dah lama benar rasanya.Dan dia berbuah tak henti2...huhu.tp sayangnya tak der sapa yg sudi mengambilnya...haha

4 comments:

  1. apa nama ntah buah ni.dulu kalau pi klinik selalu jumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik nor pon tak thu nama dia..tp buah dia masam yg amat..haha

      Delete
  2. geram tengok ... macam sedap! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...