KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, March 26, 2014

Wordless Wednesday..#45


Assalamualaikum

Inilah padahnya bila kasut makan kaki tuan dia.huhu..Sila abaikan kaki cik nor yang buruk dan macam orang tua tu..haha

28 comments:

  1. kena pakai stokin dan beli kasut baru tu cik nor.. mesti sakit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah pakai stokin aiza..cuma kna tukar kasut baru jer..hihik..yup..sakit aiza..

      Delete
  2. Replies
    1. mmg sakit kak..skarang nie pon tak ok lagi..huhu

      Delete
  3. Tengok aje pun rasa sakitnya... aduh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sakit..tapi cik nor buat tak thu jer..huhu

      Delete
  4. sampai camtu sekali..adoi..mesti sakit..
    kena letak ubat tu Cik Nor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gara2 jogging 10round...itulah akibatnya..sakit jgklah kak..:(
      mak kata biar dia ok sendiri..ikut jah mak kata..hihik

      Delete
  5. Kadang2 kasut baru pun makan kaki gak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg makan kaki cik nor tu bukan kasut baru tapi kasut lama..haha

      Delete
  6. pergh.. sampai macam tu sekali.. smoga cepat baik..

    ReplyDelete
  7. Ni mesti kasut baru beli tak gigit dulu erk hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn kasut baru kak..tapi kasut lama..kihkih..:)

      Delete
  8. Aduhhh... mesti pedih tu kan...!

    ReplyDelete
  9. aiyo kak...sakitnyer...eh tapi tu tanda2 suruh tukar kasut baru tu..hihih.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sakit..huhu..iyo sgt lah tu anis..tunggu fulus dlu..hihik

      Delete
  10. Assalammualaikum... cik nor,

    kesian pulak tgk..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam..mselim

      degil mcm tu lah mselim..hihik

      Delete
  11. Kesiannya..sampai gitu sekali..
    Semoga cepat sembuh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..cik nor cari pasal sendiri kak..:)
      terima kasih kak..:)

      Delete
  12. petua kengkwn bgi, gigit dulu kasut bru, sblum pakai... tpi sy x buat gitu sbb mcm klakar je.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...