Breaking News

Yeahaa..Traveloka Sale-abration! | Don't Forget

Assalamualaikum

Alahai..bila dengar cerita-cerita pasal travel ke bercuti ke memang sesuatu yang orang ecited nak tahu. Betul tak korang? Tambah-tambah pulak ada promosi yang balo memang berbaloi. Tak baik tau tahu sorang-sorang jer. Meh kita share bersama-sama agar nikmat kita dapat nikmati bersama. Betul tak? hehe. Yeahaaa.. THE TRAVELOKA SALE-ABRATION! Jangan lupa tau!
First time buka laman web TRAVELOKA, terpandang  THE TRAVELOKA SALE-ABRATION!Its Interesting! Mana boleh tunggu-tunggu lagi dah  macam travel fair tapi ini online travel fair. Kepada kaki-kaki travel Cik Nor harap mereka tak lepaskan peluang kemasan ini untuk penuhi cita-cita mereka untuk travel ke luar negara dengan kos yang memang bebaloi. Jom kita survey THE TRAVELOKA SALE-ABRATION ni. Mana tahu kot-kot tersangkut... Harap tak terlepas peluang ini.. rugi sangat kalau terlepas.

Dah kenapa Cik Nor ni  sibuk suruh orang survey  THE TRAVELOKA SALE-ABRATION? Bukan apa tau, korang tahu kan TRAVELOKA adalah sebuah laman web travel dengan kemudahan menyeluruh terbaik, harga terbaik dan harga jujur! TRAVELOKA memberikan penyelesaian secara menyeluruh di mana korang boleh menempah tiket penerbangan dan hotel murah di Asia Tenggara dan pada masa yang sama dengan penjimatan hebat. Harga yang ditawarkan pula adalah merupakan harga paling kompetitif untuk segala tiket dan hotel di Asia Tenggara. Apa yang best ialah  tiada caj sampingan, apa yang korang lihat itulah yang korang akan bayar.


Kerja Cik nor sekarang banyak jugak berkaitan dengan urusan tempahan tiket penerbangan staf-staf di tempat kerja Cik Nor. Oleh yang demikian Cik Nor tahu la sedikit sebanyak berkaitan urusan tempahan untuk bercuti. Mana yang ok dan mana yang tak Cik Nor dah tahu. So, Cik Nor nak ajak korang untuk sama-sama membuat tempahan tiket penerbangan, serta hotel untuk percutian korang melalui laman web travel TRAVELOKA ni.



Banyak sangat manfaat yang korang akan perolehi kalau korang memilih TRAVELOKA sebagai agensi percutian atas talian korang :
Transaksi Dalam Talian Yang Selamat
Keselamatan dan privasi transaksi dalam talian anda dilindungi oleh RapidSSL yang sah. Terima e-tiket atau baucar hotel secara terus dalam e-mel korang.
Hasil Carian Yang Paling Meluas
Perbandingan tiket penerbangan dan hotel murah tidak pernah semudah ini. Cari hotel terbaik dari bajet hingga ke hotel 5 bintang, dan jenama seperti Tune Hotel, Ibis Hotel dan juga syarikat penerbangan seperti Malaysia Airlines, Malindo Air, Tigerair, Firefly, AirAsia dan banyak lagi.
Kad Saya, Penempahan Pantas, Pembayaran Selamat
Jimat masa dengan mendaftar butiran kad korang sekali sahaja untuk tempahan akan datang. Jangan risau! Maklumat kad korang dilindungi sepenuhnya untuk keselamatan data.
Khidmat Pelanggan 24/7
Korang memerlukan bantuan? Jangan nak panik. Tengah-tengah malam pun boleh. Korang boleh hubungi pihak khidmat pelanggan TRAVELOKA melalui e-mel, telefon atau perbualan langsung.
Urus Tempahan Dalam Talian Anda
Log masuk untuk mengakses e-tiket / baucar hotel pada semua peranti korang, menerima tempahan atau membuat permintaan bayaran balik dalam talian.

Jangan Lupa tau!!! Ingat betul-betul dan save dalam reminder telefon pintar korang supaya tidak ketinggalan sesuatu yang besar yang menanti korang. Tawaran berbaloi-baloi ini mula menemui korang pada 10 Mac sehingga 31 Mac 2017 untuk semua destinasi domestik dan juga antarabangsa. Kalau tak nak rugilah... jangan kata Cik Nor tak payung yer.Hehe. Baik kan Cik Nor share dengan korang pasal Traveloka ni. THE TRAVELOKA SALE-ABRATION bukan sekadar tawaran terbaik, berbaloi-baloi untuk semua tetapi termasuklah juga member-only discount (yang ni pasti lagi terbaik tawarannya kan?). Kepada yang mengimpikan percutian idaman tu bolehlah ambil peluang keemasan ni untuk mengabulkan impian korang yang masih belum tertunai tu.

Oklah..Cik Nor nak survey untuk percutian Cik Nor yer. Korang jangan lupa tau! THE TRAVELOKA SALE-ABRATION bermula pada 10 - 30 MAC 2017. Jangan nanti bila dah habis promosi korang pula terasa menyesal tak sudah. Bai bai

Untuk Maklumat Dan Informasi Lanjut:

Laman Web TRAVELOKA
Laman Facebook TRAVELOKA
Laman Instagram TRAVELOKA
Laman Twitter TRAVELOKA
Laman G+ Traveloka

3 comments:

  1. ada voucher tapi belum sempat nak guna lagi... :)

    ReplyDelete
  2. Jalan jalan mmg best cik nor tapi duitnya yg tak best huhu

    ReplyDelete
  3. time gi ni laaa mcm2 offer muncul ;-)

    ReplyDelete