Breaking News

Hasil Kolaborasi


Assalamualaikum..

Alahai..ingat nak maintain menulis blog satu hari satu entry. Tapi kecundang jua bila balik kampung. Dengan line nya slow macam siput tambah pula idea non hadoo. Terperap jugaklah gambar-gambar dalam gallery.huhu

Kolaborasi dengan siapa Cik Nor? Dah macam penyanyi la pulak kan.hihi. Cik Nor kolaborasi dengan PR News. Di mana dia menggunakan blog Cik Nor untuk memaparkan berita terkini didalam dan diluar negara. Di samping itu juga dia mempromosi blog Cik Nor diseluruh negara. Lebih kurang macam exchange link jugalah.

Hasil yang begitu mengujakan. Pageview blog Cik Nor naik mendadak. Kalau dulu nak capai 100 pageview setiap hari memang payah. Sekarang walaupon tak updates entry setiap pageview tetap tinggi dan kadang-kadang tu hampir mencecah 1k.  Begitu menakjubkan hasil kolaborasi ini. Tak siap berkolaborasi dengan PR News.

Korang kalau nak pasang jugak iklan ni bolehlah letak email address dan link blog dalam kotak komen dibawah ini. Kat mana Cik Nor letak iklan tu? Di bawah bloglist dengan tajuk news.



2 comments: