Breaking News

Tunggu Masa...

Assalamualaikum...

Hari nie mcm biasalah aku, awal2 tadi jer banyak kerja.Bila dah last2 mcam ni walaupon kerja banyak tp aku dah malas nak buat.Alamaknya sambung minggu dpanlah plk..haha.Hari nie dah hari khamis..bertambah2 lah lagi tahap kemalasan aku.Almaklumlah esok dah hari Jumaat..yahooo..esok dah cuti....:)

Sdaplah aku meroyan ptg2 mcm nie kat opis..bos aku dah kluar.Suka2 hati aku jer mals nak buat kerja..Dah mcm company ni aku yang punya...Time bos tak de lah..klu bos ada dia yang punya..haha.Td bos aku srh buat cover dpn utk report dia..pening kepala aku bla dia tak terima design aku..last2 dia bandingkan yg aku dah edit n dgn yg lama..last2 dia pilih yg aku tak edit...huhu.Hangin satu badan aku dbuatnya..tp tak per aku dah cool skarang sbb dia dah balik.I feel free now...

Skrang nie dah tak thu nak wat apa..so aku ambik masa nie sblm balik nak hupdates aku punya blog..nie last entry aku utk minggu nie.Hari jumaat n sabtu aku off my internet..biasalah mana nak cekau internet klu kat umah.Faham2 lah klu org senkek mcm aku mana mampu nak beli laptop n broadband sendiri...huhu.Just blh salah guna opis punya jer lah...haha(gelak Jahat...)

Oklah aku stop cni dlu..minggu depan aku post new entry with new photo...InsyaAllah....
Babai

psst...Please Pray For Gaza

No comments