Breaking News

Banyak Kerja Tapi Tak Thu Mana Satu nak Buat...:(

Assalamualaikum...

Semalam masuk gambar teleng..hari rasanya dah tak der gambar...tak sempat nak upload dari phone ke pc.So, hari ni korang dgr cik nor membebel jer la...haha..Tp apa yg cik nor nak bebel kan hari nie pon tak thulah.Sebenarnya banyak kerja yang cik nor nak buat...tp tgh pening mana satu yang nak kna wat dlu.huhu.Smuanya bertimbun kat atas meja.Last2 cik nor pilih nak hupdates blog dlu..haha

Mmg pekerja yang rajin n berdedikasilah cik nor ni...lain yang disuruh lain plk yg dbuatnya.Alih2 esok kna bebel ngn bos baru padan muka kerja tak siap.huhu.Tp tak per cik nor banyak alasan yg blh bg..haha.Jhatnya idea aku...(gelak jahat...muehaha)

Td bos aku msk opis, bru kebah dr demam...bnyak lah dia merapu kat aku..sbb sminggu lbh tak jumpa dia...haha.Salah satu yg buat aku nak tergel;ak seserang..dia mimpi ada bunga manggar kat jaln masuk umah aku.Yg lucunya umah aku pon dia tak pernah g macm mana lak dia blh thu jaln ke rumah aku..hahah..tu lah org kata mimpi tu mainan tdo.jgn percaya sgt,....huhu

Blh plk dia meroyan tak bg aku resign klu aku dah kawen nant.N blh plk dia srh aku cr my future husband area opis nie..Aduh..boss jodoh saya manalah sy thu ngn saper..jauh or dekat kita tak blh tntukan..Hanya Allah yg tahu smua tu...hhuhu.Walaupon aku nie pemalas,,,tp boss aku syang jgak kat aku rupanya..haha

Oklah..aku stop cni dlu..aku nak settle kan kerja aku ader skit lagi(yg tertangguh....yg tak buat bnyak lagi..haha) ada masa..aku merapu lagi kat cni..babai...

psst...thanks pada yg sudi follow cik nor..tp buat masa nie cik nor tak dpt follow u all balik..line internet cik nor slow sgt2..huhu..PLEASE PRAY FOR GAZA

No comments