KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, January 11, 2017

Tahniah Faiz Subri


Assalamualaikum...

Ingat semalam nak buat entry tapi kerja alahai banyaknya pulak. Masuk deraf, malam ingat nak karang tak menjadi jugak. Badan pulak terasa seram sejuk macam nak demam. Telan ubat terus mengantukla. Huhu

Lewat sikit pun tak perlah kan? Yang Cik Nor nak ucapkan sekalung tahniah kepada Faiz Subri kerana mengharumkan nama negara dimata dunia.  Kejayaan anda adalah inspirasi kepada orang lain untuk mencipta kejayaan tersendiri.

Walaupun ramai natizen mengecam anda kerana tidak memakai pakaian kebangsaan iaitu baju melayu dan tidak berucap dalam bahasa ibunda. Jangan peduli kata-kata natizen tu. Itu semua bisa melemahkan semangat anda. Anggaplah kata-kata natizen itu bagai angin lalu. Biarkan kata-kata negatif itu berlalu begitu sahaja.

Teruskan perjuangan dan semoga terus maju di arena bola sepak. 


7 comments:

  1. heboh la masyarakat... tapi satu pengiktirafan...

    ReplyDelete
  2. Walau apa pun dia telah mengharumkan nama Malaysia kan Cik Nor

    ReplyDelete
  3. Tahniah Faiz kerana mengharumkan nama negara

    ReplyDelete
  4. bangga dgn dia semoga ada ramai lagi yg mampu mencipta nama mcm faiz

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...