KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, April 20, 2016

Goyang Kaki Dapat Duit???


Assalamualaikum..

Tengok tajuk macam,.. wah teruja nya nak tahu. Goyang kaki jer boleh dapat duit. Amboi senang nya korang fikir.hihi

Ni goyang buka sebarang goyang tau. Ini juga buka goyang gerudi Inul...haha. Ni kalau goyang sepasang dapat RM30.00++. Cik Nor mampu tengok jer. Nak belajar ..minat non hadoo ko. Kat umah mak beli jahit jenama apple harga ribu riban. Cik Nor tengok jer. nak menjahit minat nak brapo hadoo..

Korang semua minat apa erk? 

12 comments:

  1. Mak pun sama kurang minat menjahit....memasak pun kurang minat....tah apa yg minat pun tak tau haha.....

    ReplyDelete
  2. Memang goyang kaki ni best...sbb julia sendiri pernah goyang kaki jahit langsir rumah mak berbaloi2 hehehe

    ReplyDelete
  3. haha ciknor..
    linda xpndai menjahit
    tp seronok tgok kawan2 yg pndai menjahit
    memang blh wat duit :)

    ReplyDelete
  4. Mak saya dulu pun tukang jahit baju jugak. Ingat lagi time nak raya, mak pulun duk jahit org lain. Alih-alih baju nak sendiri tak siap. Sekarang ni mak dah bersara, mata dah tak nampak.

    ReplyDelete
  5. Mak saya dulu pun tukang jahit baju jugak. Ingat lagi time nak raya, mak pulun duk jahit org lain. Alih-alih baju nak sendiri tak siap. Sekarang ni mak dah bersara, mata dah tak nampak.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dgn goyang kaki ni la dptla juga rezki lebih hhehe..

    ReplyDelete
  7. Tu la bestnya kalau ada bakat menjahit...

    ReplyDelete
  8. seronok time raya la.. mesti masyukk..=D

    ReplyDelete
  9. Hihi... Yg ada bakat menjahit mmg bertuahnya.. Goyang kaki dpt rezeki. Alhamdullillah..

    ReplyDelete
  10. bhahahaha makan dalam toi lawak ni =P
    tp betulla.. rezeki x mai golek2..

    ReplyDelete
  11. dedulu mmg suka jg laa menjahit ni...lani da hlg ntah ke mana minat tu hahahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...