Breaking News

4 Ramadan......

Assalamualaikum....

Alhamdulillah....sdar tak sdar hari nie dah hari ke 4 umat islam dmalaysia berpuasa...begitu jgklah dgn aku.Harap2 ramadan tahun ini lbh bermakna dari thn2 yang sblm ini.Moga Allah sentiasa merahmati aku hingga ke akhir ramadan...aamiin.

Rasanya ramadan tahun ini adalah thun ke 3 aku bepuasa berjauhan dari keluarga.Tp thn nie aku bersyukur coz aku blh sllu balik kg bla hjung minggu.Klu dlu hanya  1x or 2x aku blh balik dalam bulan puasa untuk berpuasa with family tersayang.Klu dulu buka puasa sorg2, sahur sorg2 n g terawih pon sorg2.Huhu..memang menyedihkan..Klu korang mmg blh menangislah..tapi aku tabahkan jgk hatiku demi mencari rezeki.

Tahun kira aku beruntunglah leh berbuka n bersahur berdua.Korang jgn salah salah sangka plk.Bukan husband tp dgn roomate jer...haha.Bila aku nak kawen???? entahlah...aku serahkan kpd takdir Allah...Hanya kpdanya aku berserah.....Klu cepat jodoh aku maka cepatlah aku kawen..klu lambat..lambatlah aku kawen....huhu

Apalah aku merapu dpagi2 bulan ramadhan nie...sblm bos aku masuk..balik aku out dulu.Lagi pon aku guna broadband dia without permission..haha.buat jahat dbulan puasa.Kuranglah pahala puasa aku nnt...Ya Allah ampuni hamba mu yg lmah nie.....

Oklah sampai cni dlu coretan aku untuk kali ini.Lain kali aku tulis panjang lbar lagi..babai....:)

No comments