Breaking News

REALME MELANCARKAN ROADSHOW MERDEKA DI KOTA BHARU, KELANTAN


Assalamualaikum..

Pada 07 Ogos 2019 Cik Nor dan beberapa rakan blogger yang lain berkesempatan ke pelancaran Roadshow Merdeka sebuah jenama teknologi global iaitu Realme. Pelbagai aktiviti menarik disedialkan kepada para pengunjung yang hadir. Tidak ketinggalan juga Realme memperkenalkan telefon mereka yang bermula dengan harga serendah RM499.00 dan yang paling mahal RM999.00 sahaja. Wow..murah dan berbaloi dengan kualiti yang ditawarkan.



Realme Malaysia, sebuah jenama teknologi global hari ini memulakan Roadshow Merdeka Realme di Kelantan dan memperkenalkan slogan baru 'Dare to Leap' sebagai jenama yang berani maju ke hadapan. Realme Malaysia memperkenalkan slogan terkini kepada orang Kelantan dengan pelbagai aktiviti menarik dan hadiah dari 7 hingga 12 Ogos 2019 di Aeon Mall Kota Bharu, Kelantan.




"Realme percaya bahawa setiap orang yang berani untuk maju akan membuat perubahan kepada dunia. Generasi muda yang mengamalkan sikap "Berani maju" biasanya adalah orang yang melanggar peraturan yang membosankan yang akhirnya membawa kepada inovasi dan kemajuan. Di sini di Malaysia, kami akan melangkah ke hadapan dan membawa teknologi inovatif kami kepada para peminat muda kami di Kota Bharu kerana kami meraikan bulan Merdeka dengan Roadshow Realme Merdeka, "kata Tiffany Teh, Pengurus Jenama, Realme Malaysia.



Tagline mewakili semangat dan semangat realme untuk memberi para peminat pengalaman lompat ke hadapan dari segi prestasi, reka bentuk dan kualiti. Prestasi produk kami akan mengatasi pengguna melalui prestasi yang berkuasa dan konfigurasi yang lebih baik. Produk kami direka untuk pencinta fesyen dan reka bentuk melalui penglibatan kami dengan pereka bentuk global menetapkan piawaian reka bentuk antarabangsa.




"Realme Malaysia memberi kembali kepada masyarakat melalui Roadshow Realme Merdeka kerana kami ingin menunjukkan penghargaan kami kepada para peminat yang telah menyokong kami sepanjang perjalanan kami di Malaysia. Oleh itu, kami akan menawarkan peminat kami pelbagai hadiah dan aktiviti menarik untuk menghabiskan masa mereka di Roadshow Merdeka Realme. Pelbagai aktiviti yang tersedia untuk peminat untuk mengambil bahagian dan memenangi hadiah yang menarik seperti telefon pintar dan banyak lagi, "tambah Tiffany.



Peminat di Malaysia boleh memanaskan otot mereka dengan Leap dengan Ketepatan, di mana mereka mendapat tiga peluang untuk melambungkan cincin dan memenangi beberapa hadiah. Ia mungkin nampak mudah kepada anda tetapi ketepatan adalah kunci pada tahap ini. Peminat yang 'seperti' halaman Facebook Realme Malaysia dan mengikuti Instagram nya akan mendapat dua cincin tambahan tambahan untuk cabaran ini.


Peserta yang memilih sesuatu yang lebih mencabar dapat menyertai cabaran tahap pertengahan yang dipanggil Leap dengan Speed, di mana mereka akan bersaing dalam permainan perlumbaan kereta. Peserta yang muncul sebagai pemenang akan menerima edisi terhad kantong atau botol.


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara dan promosi kami, ikuti kami di halaman Facebook kami serta Instagram di @realmemalaysia.



Anak-anak yang suka mainan lembut mereka akan diberi peluang untuk memenangi mainan Pikachu dengan bermain mesin cakar Realme. Akhir sekali, peminat yang membeli mana-mana telefon pintar Realme di roadshow akan berpeluang memenangi unit percuma realme 3 Pro bernilai RM999.

6 comments:

  1. Realme !!! wah! harga mampu milik gittew...

    ReplyDelete
  2. cik nor tak rembat realme sebijik ke? ;-)

    ReplyDelete
  3. Wahhh murah tu ciknor dari serendah rm499!

    ReplyDelete
  4. murah bnar handphone boleh g usha nanti kita simpan duit dulu hahahha

    ReplyDelete
  5. not bad harga dia.. kena tengok specs pula kalo nak pilih tepon.

    ReplyDelete