Breaking News

Rambut Bebas Kelemumur Dengan Rangkaian Produk Penjagaan Rambut Safi Shayla




Assalamualaikum..


Bila sebut pasal syampu mesti tercari-cari nak guna syampu apa untuk wanita bertudung dan mempunyai masalah kepala berkelemumur. Bagi Cik Nor pengguna tegar syampu Safi Shayla tak perlu nak risau sangat. Ini kerana Safi Shayla pakar rambut bagi wanita bertudung. Ia juga merupakan rangkaian syampu khusus untuk wanita bertudung.




Masa tengah online kat laman sosial baru ni terpandang kempen We Bare Bears dimana setiap pembelian RM35.00 akan mendapat Sling Pouch We Bare Bears. Oleh kerana Cik Nor pengguna tegar Safi Shayla maka gigih la Cik Nor mencari pasaraya yang terlibat dengan kempen ini. Ahamdulillah..dapat juga Cik Nor kumpulkan ke semua 4 (empat) koleksi Sling Pouch yang comel itu.  Jangan tak tahu yer..Sling Pouch We Bare Bears ini limited edition tau.

Beli Produk Safi Shayla Bernilai RM35 Akan Dapat Satu Sling Pouch We Bare Bears.



Bagi korang yang tertanya-tanya bagaimana untuk mendapatkan sling pouch ini. Meh sini Cik Nor bagitahu caranya. Korang perlu membuat pembelian mana-mana produk Safi Shayla dengan nilai RM35 dalam satu resit dan korang boleh pilih salah satu sling pouch yang korang inginkan. Mudahkan caranya..cepatlah grab sebelum sling pouch ini kehabisan stok.

Dah alang-alang Cik Nor bercerita pasal jom la Cik Nor kongsikan cara menggunakan produk rambut Safi Shayla ni.

Cara Menggunakan Produk Rambut Safi Shyla



Produk rambut Safi Shayla yang menjadi pilihan Cik Nor ialah Safi Shayla Syampu Anti Kelemumur. Syampu ini sangat bagus kerana ia mengandungi formulasi Habbatus Sauda dan Micro Bamboo Charcoal dengan haruman yang menyegarkan. Lagi menarik haruman ini mampu bertahan selama 48 jam.


Langkah yang betul untuk menggunakan kesemua produk ini adalah seperti berikut:

1. Minyak Rambut
2. Syampu
3. Masker Penyegar Kepala Kelemumur




1. Langkah Pertama Dengan Minyak Rambut Safi Shayla

Minyak rambut ini difomulasikan dengan Habbatus Sauda organik dan juga Minyak Zaitun asli. SAFI SHAYLA Minyak Rambut Anti-Kelemumur mengandungi agen anti-kelemumur dan mentol di mana ia berkesan dalam mengurangkan kelemumur, kegatalan kulit kepala dan kulit kepala yang berminyak.

Minyak Rambut ini dipakai sebelum mencuci rambut. Urutkan secara perlahan-lahan minyak rambut di permukaan kulit kepala hingga ke hujung rambut. Biarkan selama 3 – 5 minit, kemudian basuh dan bilas bersama rangkaian produk syampu SAFI SHAYLA. Minyak rambut SAFI Shayla menjadikan rambut lebih lembut, licin dan memberikan kilauan 



2. Langkah Kedua Gunakan Syampu Anti Kelemumur Safi Shayla

Syampu Safi Shayla ini dihasilkan dengan menggunakan Micro Bamboo Charcoal dan Habbatus  Sauda - Micro ZPT Complex yang berkesan menghapuskan 99.9% kulat yang menyebabkan kelemumur dari cucian pertama. Micro Bamboo Charcoal (bahan semulajadi yang diaktifkan untuk menghilangkan minyak dan bau kepam dari kulit kepala dan rambut), Habbatus Sauda (menghalang pembiakan bakteria, menyihat, melindungi dan mencantikkan rambut), Micro ZPT Complex (agen anti kelemumur yang berkesan untuk menghapuskan kulat yang menyebabkan kelemumur)




3. Langkah Ketiga : Letakan Safi Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & ITCH Control

Safi Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff merupakan masker penyegar kulit kepala kawalan kelemumur dan kegatalan. Ia mengandungi Micro Bamboo Charcoal ( menghilangkan minyak dan bau kepam kulit kepala dan rambut., Minyak Organik Habbatus Sauda (kaya dengan nutrien yang membantu melindungi rambut dan menyuburkan kulit kepala) dan Menthol (menyegar dan menyamankan kulit kepala.

Rambut dah bersih dan segar , jom kita tengok outlet mana yang terlibat dengan kempen ini. 




Untuk makumat lanjut jangan lupa lawati Safi Malaysia di :



Website : safi.com.my

9 comments:

  1. rabia pakai syampu shayla yg warna hijau tu.yg dalam pek tu.wangii sgt

    ReplyDelete
  2. Comelnya sling bag yang ada 3 ekor bear tuuu

    ReplyDelete
  3. Sama, kita pun pakai yang biru ni untuk kelemumur...sejuk kulit kepala...

    ReplyDelete
  4. nanti try pakai la kalau betul boleh hilang kelemumur ni

    ReplyDelete
  5. ala comelnya beg bare bears tu.. dapat 4 4 tu best..

    ReplyDelete
  6. alolooo comelnyaa. sygnya husna tak pakai safi. huhuhuhu
    tp mana taw boleh cuba lepas nih.

    ReplyDelete
  7. Bagusnya ada one set terus untuk penjagaan rambut. Mesti ramai beli ni sebab dpt free gift beg comel tu

    ReplyDelete
  8. kita pakai produk yang sama laa untuk rambut. serisu suka sangat dengan produk ni :-)

    ReplyDelete
  9. sy lbh tertarik dgn beg bear tu hehehe

    ReplyDelete