KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Monday, January 24, 2011

23 Januari 2011

assalamualaikum.............
lama btl aku tak menulis kat blog nie.....mls sebenarnya nak menaip.aku sebenarnya dalm mood malas.bkn aper komputer aku wat hal nak wat kerja pon tak senang.....benci btl aku.....apa2 hal layn blog aku nie lagi bagus....aku ader baca kat fb.....org ader blog sendiri blh kaut wang berjuta ringgit....btl ker?aku ader gak blog tak duit asyik kuar jer tak der pon yang masuk.....hahahha....entahlah blh cara ker tak aku pon tak thu.yang aku tahu Rezeki itu datangnya dr Allah....hanya kita yg perlu berusaha untuk mendapatkannnya.....

2 comments:

  1. apa ni beb, ayat sama je... buatlah ayat lain plak.. letak gmbr, citer best2 skit.. baru menarik, ahakss..

    ReplyDelete
  2. hahah...mana ko jumpa blog aku nie....aku saja main2 jer lah anne....tempat aku meluah perasaan tak puas hati kat cni lah.....hahhah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...