Breaking News

Kulit Anjal Secara Semulajadi Dengan MelloWhite


Assalamualaikum..

Cuba korang tanya mana-mana wanita, ada tak yang tak nak cantik. Mesti tak ada kan? Termasuklah Cik Nor sendiri. Bila bercerita pasal cantik mesti kita nak cantik luar dan juga dalam. Betul tak? Sila abaikan muka model kat atas yang tak semenggah dengan tona kulit tak sekata. 

Itu muka sebelum menggunakan MelloWhite tau. Mesti korang tertanya-tanya apa MelloWhite tu? Apa kena mengena MelloWhite dengan kecantikan dan paling utama apa kaitannya dengan Cik Nor? Banyak pulak soalanya. Nanti Cik Nor jawab satu persatu. Jangan ribut-ribut


Apa itu MelloWhite?

Bagi Cik Nor, MelloWhite ini sejenis makanan kesihatan untuk menyihatkan dan mengembalikan semula kesegaran kulit dari dalam. MelloWhite juga membantu menambah kekurangan nurient dalam badan yang telah berkurangan.  Ini menjadikan kulit kita lebih anjal, cerah dan berseri secara semula jadi. Bagus kan?



Bagaimana Dan Apakah Bahan Yang Terkandung Didalam MelloWhite?

Mellowhite mengandungi Vitamin C, pati delima, ubi bit merah, ekstrak buah zaitun, ekstrak bunga mawar, ceri acelora, kolagen marin, barli hijau dan asid lipoik.

Jom kita ketahui apa fungsi bahan-bahan tersebut.


Vitamin C

Seperti yang kita sedia maklum Vitamin C berfungsi untuk mencerahkan kulit secara semulajadi dan menigkatkan paras gluta dan vitamin E dalam badan. Ia juga membantu mencegah selsema, meningkatkan sistem imun badan dan membantu proses penghadaman dan penyerapan zat besi, menjaga kesihatan mata, menguatkan gusi mempercepatkan penyembuhan luka.

Buah Delima

Memang telah diketahui umum, buah delima kaya dengan Vitamin A, C dan E serta kaya dengan antioksidan dan zat besi bagi melambatkan proses penuaan, membantu melancarkan peredaran darah, mengurangkan inflamasi, mengurangkan gejala anemia dan meningkatkan sistem imuniti badan.

Barli Hijau Organik

Salah satu pembekal nutrien semulajadi yang mudah diserap oleh badan seperti Vitamin, mineral ezim, klorofil, asid amino dan antioksida. Ia juga dimanfaatkan sebagai detoks bagi mengekalkan keseimbangan asid alkali dalam badan, meningkatkan stamina, memperbaiki sel-sel kulit rosak dan tinggi antioksidan.

Ceri Acelora

Merupakan salah satu sumber terkaya dengan Vitamin C, VitaminA, thiamine, riboflevin dan niacin. Ia membantu menjaga kesihatan mata, mengekalkan metabolisma badan, mencegah tekanan oksidatif dan merangsang pembentukan kolagen dalam badan. Ia juga mengandungi pelbagai jenis nutrien untuk membantu menghidrat dan mengekalkan kelembapan kulit.


Ekstrak Zaitun



Ekstrak Rose Petal


Alpha Lipoic Acid (ALA)



Tadi Cik Nor terangkan apa fungsi dan kebaikan bahan-bahan yang  terkandungi didalam MelloWhite. Sekarang jom kita ketahui cara penyediaan MelloWhite ni?

Bagi yang ada shaker, lebih menggunakan shaker. Cuma masukkan 1 sachet MelloWhite dan  100ml air ke dalam shaker. Goncang sehingga sebati dan minum. Korang boleh guna air masak biasa atau air sejuk dalam peti untuk kenikmatan yang tak terkata.


Macam Cik Nor yang tak ada shaker ni, Cik Nor bancuh dalam mug sederhana besar kacau sehingga sebati dan minum. Cik Nor guna air masak biasa jer. Korang boleh minum waktu pagi sebelum sarapan atau waktu malam sebelum tidur. Cik Nor lebih suka minum sebelum tidur kerana MelloWhite ini mengenyangkan.  Satu sachet satu hari yer😊


Kebaikan MelloWhite : 

1. Mencerahkan kulit
2. Menghaluskan dan menggebukan kulit
3. Memberikan tona kulit yang sekata dan seimbang
4. Melembabkan kulit wajah
5. Mengurangkan cela
6. Mengecilkan pori-pori kulit
7. Memudarkan bintik-bintik hitam
8. Mengurangkan kedutan dan garisan halus
9. Memberi nutrisi dan memulihkan struktur kulit

Selepas seminggu mengamalkan MelloWhite. Tak pakai secalit bedak, cuma letak lipstik sahaja. Banyak perbezaan dari gambar kat atas yang dah bebedak bagai.


Banyak kan kebaikan MellowWhite ni. Apa tunggu lagi, Cik Nor dah cuba dan rasai sendiri keberkesan produk ni. Korang bila lagi? Jangan tunggu lama-lama rugi tau. Nak tahu lebih lanjut lagi korang pergi ke Facebook MelloWhite : MellowWhiteHQ



Senarai Ejen / Pengedar Sah MelloWhite

1. Azian ( Perak) -0194732120
2. Norin Faridah ( Selangor) -0192195949
3. Norhana (Penang) -0124854942
4. Haslin ( Selangor) -0176908322
5. Hezla ( Johor/Selangor) -0162155875
6. Hj. Ghazali ( Penang) -0194793684
7. Yahya/Pak Ya ( Johor) -0197610010
8. Sha ( Kuala Lumpur) - 0193421127
9. Nani ( Kuala Lumpur) - 0123004117
10. Zahariah ( Putrajaya) -0166704240

18 comments:

  1. bahan - bahan yang digunakan dalam produk ini bagus jugak untuk kesihatan dalaman luaran

    ReplyDelete
  2. cantik la kulit cik nor pasni... best tgk bahan2 dia semua bgs2

    ReplyDelete
  3. ramai suka ambik suplemen skrg ni

    ReplyDelete
  4. Jika dilihat kepada bahan-bahan semulajadi yang terkandung dalam MelloWhite yang Cik Nor kongsikan tu memang bahan-bahan yang sangat baik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terima kasih kerana sudi berkongsi

    ReplyDelete
  5. Comel lah Cik Nor...mmg terbuktilah ye Cik Nor kalau mcm tu.
    Takutlah cik nor nak ambil suplement makan makan ni...

    ReplyDelete
  6. waaaaaaah ciknor.. lain sngt la bila minum mello white tu..
    Berseri je muka..

    ReplyDelete
  7. wah..nampak beza cik nor sebelum & selepas..makin berseri2 cik nor ;)

    ReplyDelete
  8. Bagus bahan2 dlm produk ni. Nampak cik nor pun berseri2. :)

    ReplyDelete
  9. produk ni makin femees. teringin nak try.. sbb bahan2nya mmg bagus.

    ReplyDelete
  10. dah cantik lg bertambah cantik cik kak kita niii

    ReplyDelete
  11. mellow white woww nmpk flawless laa

    ReplyDelete
  12. Makin cerah kulit ciknor, terbaek

    ReplyDelete