KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, March 4, 2015

Jom Jeling-Jeling







Assalamualaikum...

Jom jeling2 warna instant shawl yang cik nor jual.Mana tahu kot ada yang berkenan.hehe.Jangan lupa contact cik nor yer : 0199791081 (whatsapp/call/sms/wechat)

20 comments:

  1. cantiknye warna2 shawl tu.. jenis fabrik ape ea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...kain Tshirt yang menyerap peluh..:)

      Delete
  2. ini macam dah jeling jeling lebih dah ni cik nor... macam naelofar tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..oklah tu farah...lbh kurang la tp xde tag neelofa la..kihkih

      Delete
  3. tengah jeling2 pandang2 lah ni. ehem ehem. XD

    ReplyDelete
  4. Kain jenia tshirt yang macam mana tu cik nor....
    Boleh dan senang di bentuk ke ?
    Maklumlah wajah bujur sirih...bila masuk je..jadi bulat..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kain tshirt nie jenis yang melekat kat muka..blh nak bntuk tp kna pakai ank tudung la..hehe..Kalau xnak pakai anak tudung dia melekat trus la kat muka..:)

      Ok jer rasanya muka cik akak klu pakai tudung nie.Cik nor lagi bulat rasanya..hihi

      Delete
  5. jangan jeling2..nanti tergoda..hehehhe

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... cik nor,

    boleh jeling2 tengok tudung kat sini,..

    mselim3

    ReplyDelete
  7. singgah menjeling jugak la,,hehe

    ReplyDelete
  8. singgah jeling2 juga. nak juga tengok betul selepas di pakaikan kat model..:)

    ReplyDelete
  9. Jeling² dulu ni..canik warnanya :)

    ReplyDelete
  10. Jenuh menjeling ni....baru baru ni okje beli tudung Neelofa Cik Nor....geram punya pasal tgk tudung cik Nor

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...