Breaking News

Cuit- Cuit Ahad


Assalamualaikum..

Korang minat kucing tak? Kalau minat ambikla kucing cik nor ni.Cik nor dah tak larat nak jaga dia sebab makan banyak sangat.haha.Kalau ada yang berani ambikla..Cik nor bagi free jer...haha

Saja nak hibur kan hati dikala firstday kerja.hihi.Gambar ni kawan cik nor yang whatsapp.:)

Selamat berhujung minggu semua..:)

9 comments:

  1. kucing ka orang minyak nih..hahahha...kucing kalau macam ni mesti kerap kena lempang..ekekek

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... cik nor,

    tgk muka kucing nie macam kenal aje.. tapi dimana ya...

    mselim3

    ReplyDelete
  3. hahaha...encem sgt...xmau lar...hihihih

    ReplyDelete
  4. hahahhaa...
    kucing ni bahaya nie kalau bela..
    hati2.

    ReplyDelete
  5. Takut ar cik Nor nak bela kucing ni....hihi

    ReplyDelete
  6. hehehe.. lesu jer nmpk kucing jadian tue..=D

    ReplyDelete