KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, August 6, 2014

Biar Gambar Berkata-kata - Wordless Wednesday


Assalamualaikum..

Gambar yang memang tak blah cik nor terima masa bulan puasa tempoh hari.Nak gelak kuat2 pun ada, nak bagi penampar pun ada jugak.Macam2 rasa ada..haha.Apa kata korang?

Baik hati klik :
1.SINI 
2.SINI 
3. SINI 
 4. SINI 




20 comments:

  1. Hahaha ... x tahu nak komen apa tp ada maksud sebenarnya tu ....

    ReplyDelete
  2. Hahaha..tengok-tengok terus rasa nak gelak..ok, tapi ada maksud sendiri gambar tu kan..

    ReplyDelete
  3. comel sgt.. hahahaha

    Zara dtg beraya ke sni.. heee

    ReplyDelete
  4. pun rasa nak lempang juga... hahahaha

    ReplyDelete
  5. Betul tu Cik Nor..Rasa nak lempang kiri kanan..haha:)

    ReplyDelete
  6. MCM MUKA LELAKI JE..haha perli ke apa tu..

    ReplyDelete
  7. Memang tak boleh blah... gelak kuat2...;D
    Salam Aidilfitri, Cik Nor...

    ReplyDelete
  8. Hahaha..muke mintak penampor. XD

    ReplyDelete
  9. Hahaha. Lawak betul :)
    Menabung kat sini :)

    ReplyDelete
  10. hahaha...muka yang tak boleh blah tu..tapi ada gak perasan 2-3 orang yang macam tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. Ha ah lah...macam muka orang lelaki je..

    ReplyDelete
  12. ni kalau yang selalu buat ni memang sentap la

    ReplyDelete
  13. Hahaha.. muka mtk penampor tue cik nor.. wakakaka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...