Breaking News

Tiada Wordless Wednesday Hari Nie....:)

Assalamualaikum...


Hari biasa org buat wordless Wednesday kat blog diorang tp aku rajin nak menaip hari nie...buka apa pagi td aku terlajak tdr sampai tersasar masa nak bersahur..kesian kat roomate aku sempat minum air jer pagi tadi.Aku tak per lah dkecualikan dari bersahur...haha..Nak thu sbb nya cer cr sndiri apa sbbnya....Klu sape2 jumpa jawapanya jgn lupa komen yer....nnt aku bagi hadiah duit raya RM1...haha...jgn marah...Ahad dah raya...:).Berbalik kpada citer tak sempat nak shur td.Mlm td aku tdr dah awal rasanya..entah macm mana blh tertdr balik after alrm berbunyi...huhu...May b sdap tdr kot coz mlm td tiba2 hujan lbt...lagi pn aku tak lelap sgt td mlm td...sbb aku asyik fikir something.Sebnarnya ptg smlam aku gaduh ngn somebody..aku mtk maaf dah tp dia tak terima rasanya..sbb dia tak bls msg aku mcm biasa.Tak per lah klu dia tak nak mafkan aku....yg pnting aku dah mtk maaf kat dia...Terpulanglah...aku bknnnya sengaja tak nak ckp ngn dia tp aku tak der mood...biasalah ka manusia nie tak selalunya ceria...huhu

Tp aku btl2 hepi pagi nie coz buka2 blog my folower dah bertambah 3 org lagi...tp yg paling kau hepi salah seorng followers aku ialah....kak mia a.k.a Mialiana...Suka sgt2 bla sifu2 blogger nie coz follow aku..Apa2 pon thank2 a lot to Kak Mia coz follow blog aku yg tak seberapa nie....Korang klu nak tgk blog kak mia tu blh lah klik kat nama dia ....yg warna biru tu....Sure korang terujalah blh tgk blog dia...very2 hapening...I like blog  kak mia...:)

Sbnanrnya banyak lagi kau nak tulis kat cni.Tp masa tak mengizikan aku..banyak kerja menanti aku...lain kali aku tulis panjang2 lagi..hhuhu...rindulah nak tulis karangan panjang2....bla lah gamaknya blh beli laptop n broadband sendiri...nnt mlm2 leh tulis blog panjang2...hhuhu..moga2 Allah makbulkan Impian aku ini...aamiin...

No comments