Breaking News

Sambungan Enrty Teman Tp Mesra....

 Haha...inilah dia teman tp mesra aku tu.Pemalu gler org nya.Aku ambik gambar nie masa kluar mkn ngn dia tempoh hari.Tp dia perasanlah plk aku nak ambik gambar dia.Trus dia ttp muka dia.Tak sporting langsung.huhu
 Inilah halwa strawberi or strawbery kering yg dia beli khas untuk akau dari Cameron Highlands tu...haha.What ever pon smua halwa ni dah selamat kat dalam perut aku dah..haha.Setakat satu jer dia bg aku, sekali aku ngap jer lah..haha
 Hah..ini pula jem strawberi....home made tu..haha..Yag\ng nie de suku botol lagi.Tgh berusaha utk menghabiskannya cos takut bercendawanlah plk.Almaklumlah umah aku mana ader peti jer...air paip besi ader la...haha.Everyday dah mkn tak habis jgk lagi....sapa nak sila angkat kaki...haha
 Eh...gambar samalah plk tp gambar couple jem ngn halwa skali...haha....saja nak bg korang jeles jer nie..haha
Hah..inilah yg paling best...kerongsang dari sabah....Dah 2thn dia simpan..akhirnya sampai jgklah ke tngan aku.Aku rasa klu aku tak balik kelantan sampai bila2 aku tak dapat keronsang nie.Nak buat mcm mana rezeki aku nak dapat keronsang ni ader lagi.Akhirnya dapat jgklah...Alhamdulillah...:)

Itulah smua barang yg dia bagi aku masa dia datang jumpa aku tempoh hari...Aku request jam tangan dr dia tp dia tak sempat nak beli sbb kesuntukan masa.Ermm..entah bla lah dia tak sibuk tak thulah...Kita tunggu n lihat jerlah...haha

Oklaha..aku stop cnie dulu...lain kali aku buat entry yg lagi best..babai....muahhhhh....Assalamualaikum....:)

No comments