Breaking News

Aku Yg Blur....

Power of ...


Assalamualaikum....


Dah bnyak hari kot aku tak updated blog aku nie.Bkn malas tp tak berkesempatan.semalam hanya sempat ltak wordless wednesday jer...huhu.


Hari nie sblm aku busy baik aku updates trus.Sementara aku msih free.Aku tgh tunggu tauke mesin photostart aku nie datang tukar tonner.Tonner mesin photostart aku habis smlam lagi.Eii...tauke ni smalam janji pagi...masa ni tak sampai lagi..huhu.Igt janji melayu jer lewat ....janji apek pon lwat jgk ker?huhu


Ermm....aku tgh berdebar nie nak kerja kat tempat kerja baru nie.Sudah tiba masanya untk aku berhijrah ke tempat baru untuk thn baru ini.Hope tempat kerja baru nie memberi seribu pengalaman baru  buat aku..InsyaAllah.


Tgh menghitung hari untuk melepaskan jawatan aku skarang nie.tp mcm kesianlah plk ngn keja yg berlambak2 yg nak dtinggalkan.Hope all be settle before i go to new work place...InsyaAllah...Doa-doakanlah yer..:)


Takziah buat kawan aku (merangkap tukang cr kerja baru utk aku) di atas permergiaan ayahanda tercintanya ke rahmatullah pagi tadi.Al-Fatihah.Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org beriman...aamiin...


Dah habis kot bnda yg aku nak updates...ok aku stop cni dlu.Ader masa terluang aku menulis lagi....babai...muahhhh...

7 comments:

  1. a'aa kalu kita stary nk keje tmpat baru mmg berdebar2kan.. xtahu camna lg persekitaran dkt sana... ;-)

    Al-fatihah untuk arwah..

    ReplyDelete
  2. IntanBerlian:yup...tak thu nak gambar perasaan skarang nie..huhu...hope everything is ok..aamiin..:)

    ReplyDelete
  3. jangan blur2... ceriakan diri dengan join contest ni..

    mia tag ya...

    http://www.mialiana.com/2012/01/giveaway-by-nouveau-closet.html

    ReplyDelete
  4. nanabyte:thanks coz bg tips berguna..:)
    thank you nana coz tag saya:)

    ReplyDelete
  5. tukar kerja ke? hehe..selamat bekerja ditmpat baru..:)

    ReplyDelete
  6. Mia Liana:ok mia..baru buka..jap agi joinlah..:)

    ReplyDelete