Breaking News

Kenapa Aku Pilih Tyzara



Assalamualaikum..

Tension kan bila rambut banyak gugur? Sikat rambut ada jer melekat kat sikat. Bukan sikit tapi banyak..adoii. Orang kata normal la kalau rambut gugur 100 helai sehari. Tapi kalau Cik Nor bukan 100 helai yang gugur tapi lebih pada tu. Iyalah setiap kali sikat rambut mesti ada jer yang melekat kat sikat. Kalau tiga kali sehari Cik Nor sikat rambut dah banyak mana yang gugur. Korang kiralah sendiri..hehe. Bukan orang yang bersalin jer ada masalah rambut gugur tapi orang bujang macam Cik Nor pun ada jugak tau. Jangan tak tahu kadang-kadang tu uban pun ada kat kepala Cik Nor ni. Malu weh, muda-muda lagi dah ada uban kat kepala.

Sumber gambar dari google

Hurmm..tu belum time dalam bilik air. Tengok kat lubang perangkap air keluar...masyaallah banyak nya rambut gugur selepas cuci rambut. Rambut aku ke ni? Ye lah  rambut siapa lagi. Cik Nor yang cuci rambut tak kan rambut orang lain pulak yang gugur. Itu dah pelik namanya. Jap-jap tukar shampoo tapi tak ada satu pun yang menjadi. Kadang tu rambut makin kusut dan keguguran rambut makin teruk. Bikin pusing tau. Gatal kepala sebab kelemumur jangan cakap la, hanya Allah yang tahu. Bangun tidur tengok atas bantal ada kepingan kulit kepala hasil garu-garu sewaktu tidur.


Tengah-tengah kebutuan mencari shampoo yang sesuai terjumpalah shampoo yang boleh menyelesaikan masalah kepala Cik Nor. Shampoo Soya Tyzara yang mampu merawat masalah-masalah berikut :
  • berkesan untuk merawat keguguran rambut selepas bersalin
  • mengurangkan keguguran rambut yang tak sepatutnya
  • memperbaiki tekstur rambut yang rosak
  • merawat rambut yang rosak seperti bercabang dan berbuah
  • membersihkan kulit kepala dari gatal dan kelemumur

Meh sini Cik Nor terangkan dengan lebih lanjut apa kandungan Shampoo Soya Tyzara ni.

Tyzara menggunakan bahan yang berkualiti tinggi seperti :

1) PROTIEN SOY
  • Ia dihasilkan daripada kacang non-GMO (dimana kacang yang tidak diubahsuai secara genetik) dan ia diperbuat daripada kacang soya asli. Di mana protein soy ini memberi tenaga pada rambut kita.
2) PANAX GINSENG ROOT EXTRACT
  • Menguatkan akar rambut dan memberikan kesuburan kulit kepala untuk memberi ruang anak rambut baru untuk tumbuh
3) MAJUS ROOT EXTRACT
  • Memberikan vitamin pada akar rambut dan menyahkan kotoran kulit kepala
4) Red Clover “bunga ajaib”
  • Shampoo TYZARA  juga segar dan wangi dengan haruman bunga yang dikenali sebagai ‘clover'. Ia berfungsi untuk menguatkan akar rambut.
  • Rambut tak senang putus dan tak mudah gugur. Ia juga mampu meransang pertumbuhan folikel rambut . Anak-anak rambut akan mula tumbuh. Maka tak ada lagi masalah rambut nyaris botak akibat keguguran rambut .


Kenapa Cik Nor Pilih Shampoo Soya Tyzara?

Cik Nor memilih Shampoo Soya Tyzara ni kerana dia menggunakan bahan-bahan semula jadi yang membantu memulihkan masalah rambut, menguatkan akar rambut dan menjadikan rambut tumbuh dengan lebih cepat dan lebat. Shampoo Soya Tyzara ini tidak mengandungi bahan-bahan terlarang yang boleh mendatangkan kesan jangka masa panjang atau kesan selepas menggunakannya. Protein soya, panax ginseng root extractmajus roof extract, Red Clover “bunga ajaib menguatkan lagi akar rambut dan menggalakan pertumbuhan rambut baru. Shampoo ini semua untuk semua peringkat umur kecuali bayi. Tak logik la bayi dah ada masalah rambut sedangkan rambut dia sedang galak nak tumbuh. Tak gitu kawan-kawan? Kira jimat la satu shampoo sesuai untuk seisi keluarga
    Macam Mana Nak Guna Shampoo TYZARA?

    i) Cara terbaik untuk mengunakan shampoo TYZARA ini ialah sewaktu mandi basahkan rambut, kemudian picit sebanyak yang perlu. Ramas dan urut pada rambut dan kulit kepala dan biar dalam 3 minit atau lebih. Masa nak tunggu bahan TYZARA meresap Cik Nor biasanya sabun badan. sabun badan lebih dari 3 minit tau. Maka shampoo ni boleh meresap dengan baik ke dalam akar-akar rambut anda. Hasilnya amat memuaskan hati dan anda boleh berkata" Good Shampoo".

    ii) Kalau anda keguguran rambut dan kelemumur yang kronik boleh juga jadikan shampoo TYZARA sebagai tonik rambut. Bagaimana caranya?

    Caranya, sebelum tidur lumurkan sedikit shampoo pada keseluruhan kulit kepala. Esok bangun pagi cuci . Jangan risau tak akan ada lipas atau semut singgah di kepala anda.

    TYZARA juga shampoo yang kurang buih kiranya korang tak de lah kena bilas lama-lama. Jimat air rumah korang.hehe

    Harga Tyzara 

    Normal Price:
    Shampoo RM65.90 ( 100ml )
    Serum RM59.90 (15ml )
    Info penting yg lain boleh di dapati di sini:-
    telegram.me/shampoosoya dan www.tyzara.com
    Hotline : 019-5767697
    http://www.benashaari.com/2017/03/blogger-jer-dapat-iphone-7-mana-aci.html

    Korang nak join tak contest Shampoo Soya Tyzara ni? Hadiah dia best-best tau. Ermm..jangan tak tahu ada hadiah iphone lagi. Sangat rugi lah kepada sesiapa yang tak join. Kepada yang nak join klik banner atas tu. Nanti semak apa syarat-syaratnya yer.


    7 comments:

    1. Boleh lah try nanti. Nani ada jugak masalah rambut gugur ni T_T

      ReplyDelete
    2. harga not bad jugak eh..kita pun ada masalah rambut gugur jugak ni

      ~ Kisahsidairy~

      ReplyDelete
    3. Rasanya ramai orang pompuan alami masalah ni kan
      kena try jugak

      ReplyDelete
    4. org pompuan mmg ramai alami maslaah rambut gugur ni. haruslah dpt kn sebotol syampu ni

      ReplyDelete
    5. Wahhh menarik ni...nory pon ada masalah rambut gugur...dah potong pendek pon gugur jugak
      ..tensionnnn betul

      ReplyDelete
    6. Ha a, hakak pun rambut gugur Cik Nor. Berkesan ke syampo tu?

      ReplyDelete