Breaking News

Happy Birthday Althea - #Althea Turns1



Assalamualaikum..
Mesti korang pelik kan hari semua orang dok kecoh-kecoh pasal kotak pink ni kat laman sosial especially IG dan FB. Dari mana dapat kotak pink ni?Ni la Cik Nor nak cerita..tunggu tau cerita Cik Nor tak kira lah panjang ke pendek.haha
Wah tengok kotak tu pun dah teruja. Cantik sangat kan. Sebenarnya kotak-kotak pink ni semuanya dari Althea. Apa itu Althea? Althea ialah gedung shopping online bagi produk-produk dari Korea. Sekali lagi yer..dari Korea a.k.a K-pop.hehe. Jangan korang tak tahu yer..kalau kita order ni produknya akan dihantar terus dari Korea tak ada branches kat Malaysia. Teruju kan dapat parcel dari oversea.
Wah..tak sangka Althea dah setahun rupanya. Diam-diam jer dia beroperasi. Tahu-tahu dah setahun.Memang terbaiklah Althea. Chaiyokk Althea.
Sempena birthday dia yang setahun #turns1Althea mengadakan promosi hebat. Bermacam produk dengan diskaun yang memang tak masuk akal. Murah yang amat. Kalau beli RM150.00 ke atas dapat free shipping. Saper tak nak weh.. Korea tu.
#AltheaTurns1 Instagram Contest 
Got your Althea party kit? Wish us a happy birthday with #altheaturns1 and stand a chance to win amazing prizes such as :
- Macbook Air,
- Ipad Air 2
- iPhone 6S
 - Galaxy S6 Edge
  - Canon EOS M10 Selfie Camera
-Althea credits and beauty hampers from Althea!
- Prizes total worth KRW10,000,000 to be won.
- Contest starts from 20th July - 15th August, 2016.

Jangan lupa join. Hadiah lumayan menanti anda.
 
Birthday Giveaway. Pick 3 Top Sellers for 100% REBATE!
Rebate will be credited into your account.So amazing.
Apa-apa pun Happy Birthday Althea. Semoga terus success dan maju di masa akang datang.

Free Goodies for first 1,500 shoppers
-Full size beauty products. While stocks last. 

Jika korang nak shopping jangan lupa gunakan code : ALTHEATURNS1. Nanti dapat diskaun tau.

Jangan lupa terjah web Althea ni : ALTHEA KOREA

Ini pula cerita di sebalik kotak pink yang diterima seminggu lalu dan tak dibenarkan publish sehingga 20/07/2016 iaitu hari ini..Kenapa tak dibenarkan publish? Ialah kan..nanti tak suprise pulak. Hari kan birthday dia.. ramai-ramai kita wish baru nampak grand sambutannya.hehe. Enam barang yang dapat Cik Nor grab dengan voucher RM150.00 yang dia bagi.

Cik Nor beli lipstik, shampoo, makeup remover, losyen , compact powder dan scrub. Nama-nama dia jangan tanya Cik Nor dah lupa sebab excited sangat dapat produk dari Korea ni. Yang warna hijau kecik tu serum untuk rambut. Dia bagi free jer. Thank you Althea.  

 
Cik Nor tak pandai nak buat video just buat slide macam ni jer. Jangan gelak tau.hehe

#happybirthdayaltheakorea
#turns1

1 comment: