Breaking News

Petua Awet Muda Secara Semulajadi | CollaRose Dari Sista Stardust


Assalamualaikum....

Kalau ikutkan umur rasanya muda lagi. Ye lah belum masuk 4 series kira tergolong dalam golongan muda lagi. Tak gitu korang? Oleh kerana kulit muka kusam dan cerah tidak sekata maka mudah lah kedutan hinggap kat wajah. Tekanan di tempat kerja pun satu hal. Bila semua ini berlaku tua sebelum waktunya cepat berlaku.

Pelbagai cara kita akan cuba bila masalah ini berlaku. Tak kira cara tradisional ataupun moden yang pasti ia dalam mengembalikan semula keremajaan kulit. Cik Nor pun mengalami masalah yang sama dan masih tercari-cari jalan penyelesaiannya. Tengah buntu mencari jalan penyelesaian ini tiba-tiba terpandang review makanan tambahan yang berasaskan bahan botani semulajadi untuk kesihatan dan kecantikan.



Apakah produk itu?

Sista Stardust Colla Rose

Mesti ada yang tertanya-tanya apa itu Sista Stardust Colla Rose ni. Produk ini merupakan makanan tambahan yang berasaskan daripada campuran bahan botani semulajadi untuk kesihatan dan kecantikan. Ramuan istimewa Colla Rose iaitu Ekstrak Kelopak Rose (Japan Whitening) merupakan ramuan berpaten : No. 3818483 dan collagen yang mana mampu merawat masalh kulit kusam, jeragat, kulit kering, parut dan pelbagai lagi. Amaran : Pengguna Yang Alahan Makanan Laut dilarang mengambil Colla Rose ini.




9 Kebaikan Colla Rose

  • Mengatasi masalah kulit kering dan kusam
  • Mecerah dan memutihakan wajah
  • Mengatasi masalah penuaan
  • Mencegah daripada kedutan halus
  • Menegangkan kulit wajah serta gebu
  • Menjadikan kulit lebih lembab
  • Menghilangkan bintik halus dan tompok hitam
  • Mengatasi masalah jeragat dan jerawat
  • Membantu menguatkan rambut, kuku dan tulang


Bahan Istimewa Colla Rose Yang Membantu Mengembalikan Keremajaan Kulit Secara Semulajadi

Bahan yang terkandung dalam Colla Rose ini jika dikaji ianya mengandungi bahan-bahan terpilihdan bermutu tinggi. Bahan-bahan tersebut bertindak dari dalam untuk merawat dan menyembuhakan masalah kulit dari dalam. Bahan yang dimaksudkan itu ialah :

1) Orange with acacia gam
2) Collagen
3) Grape seed
4) Camu-camu
5) Asthaxanthin
6) Vitamin C
7) Rose petal

Daripada 7 bahan yang istimewa di atas kalau diteliti memang setiap bahan mempunyai kelebihan dan kebaikannya yang tersendiri. Tidak hairanlah Colla Rose ini menjadi pilihan ramai kerana banyak kebaikan dalam 1 produk.

Sista Stardust Colla Rose Menjadikan Kulit Muka Kembali Remaja Secara Semula Jadi

Kalau nak diceritakan semua kebaikan dalam Colla Rose ni memang banyak. Selain dari menggunakan bahan campuran botani semulajadi yang baik untuk merawat kulit, ia juga baik untuk rambut, kuku dan tulang. Macam Cik Nor yang dah menghampiri 4 series ini makanan tambahan sebeginilah yang diidamkan. Bila usia dah semakin meningkat banyak perkara yang perlu dijaga selain kesihatan. Kecantikan diri pun penting untuk kita sebagai wanita bekerjaya macam Cik Nor. Orang kata makanan tambahan jenis 'minum' ni cepat bertindak dan berkesan. Memang betul kata-kata itu kerana seminggu Cik Nor cuba Colla Rose ini memang sudah nampak kesannya. Amat berbaloi Cik Nor mencuba  Colla Rose ini.

Kalau sebelum ini kulit muka kusam dan bawah mata asyik lembam macam mata panda, kini tidak lagi setelah menggunakan Colla Rose ini. Paling membuatkan Cik Nor gembira garis-garis halus dan masalah penuaan juga dapat dirawat. Kulit muka Cik Nor semakin berseri tidak seperti sebelumnya. Terima kasih Sista Stardust Colla Rose.

Cara Minum Colla Rose

Campur 1 paket (10gram) ke dalam 150ml air suam, shake atau kacau sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.

Pemakanan yang dicadangkan : 1 sachet sehari, sebelum tidur. 1 kotak Colla Rose mengandungi 60 sachet untuk 60 hari penggunaan. Rasanya sedap sangat, rasa manis-manis buah.



Amaran! Jangan Ambil Colla Rose Ini Jika Anda :

Jika anda hamil, menyusu atau sedang mengambil ubat, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan



Macam Mana Nak Dapatkan Colla Rose ni?

Jawapannya mudah sahaja, klik sahaja pautan ini :

Website : https://www.sistastardust.com/
Facebook :https://web.facebook.com/sistastardust

9 comments:

  1. kena amalkan selalu terus cantik menarik kan hehe

    ReplyDelete
  2. takbole nak cuba produk ni sbb tgh preggy :D

    ReplyDelete
  3. Wah bagus ni..byk kelebihannya ni

    ReplyDelete
  4. camu-camu tu kandungan terbaru ye ciknor belum pernah dengar...rasa menarik plak tgk kandungan dia guna ros petals semua...menarik!

    ReplyDelete
  5. bagus produk ni, makin cun la ciknor lepas ni :)

    ReplyDelete
  6. Best ni... makin cun la kak kita lepas ni... luv luv =D

    ReplyDelete
  7. gituu, mek tgk feedback positif semuanya.

    ReplyDelete