Breaking News

KATAKAN SELAMAT TINGGAL KEPADA KERUSI SOFA KONVENSIONAL DENGAN TEKNOLOGI REVOLUSI OSIM TERKINI


Sesebuah rumah tidak akan lengkap jika tidak mempunyai sofa. Sofa memberikan keselesaan kepada penggunanya dan membolehkan keluarga dan rakan-rakan untuk bersosial, berehat dan menonton televisyen selain aktiviti-aktiviti yang lain bersama-sama.

Oleh itu, sofa merupakan satu pelaburan yang amat penting, dan sebagai pembeli, mereka selalu hendak memastikan sofa yang dibeli oleh mereka dapat memberikan keselesaan dan berfungsi seperti yang diperlukan dengan nilai yang berbaloi.

Revolusi “Smart Sofa”

Praktis untuk mewujudkan inovasi adalah sesuatu yang telah diamalkan oleh OSIM selama ini. Dengan peningkatan keperluan reka bentuk pelbagai guna pengguna, OSIM telah mencipta OSIM uDiva 2 Smart Sofa untuk memenuhi permintaan peminat-peminatnya.

Dengan pengabungan teknologi urut yang unik dan terkemuka, uDiva 2 Smart Sofa yang telah dilancarkan dapat membantu pengguna untuk berehat, memulihan tenaga dan juga meringankan tekanan yang disebabkan oleh jadual kerja yang sibuk setiap hari.

Smart Sofa OSIM uDiva 2 telah berjaya dicipta untuk memenuhi keperluan ini. Ia di-datangi di dalam pakej yang sesuai digunakan untuk setiap ruang di rumah.

Smart Sofa yang serba boleh ini bukan sahaja menyenangkan keperluan secara estetika, akan tetapi ia juga juga boleh membantu menjimatkan ruang yang sedia wujud di dalam rumah. Apabila ia tidak digunakan, ia boleh disimpan untuk menawarkan lebih banyak ruang rumah untuk kegunaan-kegunaan lain, selain itu, ia boleh menjimatkan sehingga 34% ruang rumah.

Satu lagi kejayaan Smart Sofa uDiva 2 adalah backrest dan footrest yang boleh digunakan secara berasingan.

Dengan gabungan patent “Hybrid Power-ball Massage Ball Technology” dan patented “Hyper-power Foot Massage Technology”, Smart Sofa ini boleh membawa kenikmatian gaya hidup yang maksimum kepada pengguna.

Dengan bezanya daripada sofa convensional yang lain, uDiva 2 Smart Sofa mempunyai 8 ciri-ciri serba-boleh yang sesuai untuk semua mood. uDiva 2 Smart Sofa akan memberikan pengguna 3 kali manfaat sofa seperti; Sofa, Kerusi Urut dan Kerusi Baring – semua di dalam satu pakej.


  1. Sofa: uDiva 2 Smart Sofa boleh memberikan keselesaan seperti sofa biasa, dan ia membolehkan pengguna untuk meluangkan masa untuk diri sendiri (masa paribadi).



  1. Sofa dengan “Ottoman”: Manjakan diri anda dengan uDiva 2 Smart Sofa sambil melibatkan diri di dalam rutin kecantikan kegemaran anda.





  1. Urut Kaki: Menyediakan sesi refleksologi yang lengkap yang melibatkan lutut, pergelangan kaki yang akan meringankan kesakitan.


  1. Urut Belakang: Untuk menghilangkan sakit urut belakang semasa anda membaca platform media social.


  1. Urut Belakang dengan Ottoman: uDiva 2 Smart Sofa boleh membantu untuk melegakan dan mengurangkan kesakitan belakang serta memberikan postur yang baik.



  1. Urut Penuh Badan: Dapatkan urutan otot untuk menyenangkan otot anda sementara  menonton drama kegemaran anda.






  1. Kerusi Baring: Satu kerusi baring yang membolehkan anda baring dengan selesa semasa membaca buku atau menggunakan facial mask.


  1. Urutan Penuh Berbaring: Menyenangkan seluruh badan anda dengan program urut yang direka khas untuk menyenangkan anda dari kepala ke kaki.

Di samping itu, uDiva 2 Smart Sofa adalah dilengkapi dengan reka bentuk pengawal yang anggun dimana ia disertakan dengan pengawal lampu, direka dengan wayar tersembunyi untuk kemudahan pengguna walaupun di bawah cahaya yang rendah.

“OSIM uDiva 2 Smart Sofa adalah sofa yang unik,” kata Chia Sook Fun, Pengurus Besar. "

Smart sofa bukan sahaja adalah object untuk digunakan dengan fungsi mekanikal sahaja, manakala ia dicipta untuk tujuan yang lebih besar. OSIM uDiva 2 Smart Sofa adalah satu contoh yang baik kerana ia bukan sahaja Smart Sofa tetapi ia menawarkan reka bentuk yang terbaik, teknologi inovatif dan relaksasi yang diperlukan oleh semua pengguna.”

“Lagipun, berehat selepas satu hari selepas bekerja keras di dalam tempat kerja atau rumah, adalah kemahuan yang badan kami sangat diperlukan. Kami berharap uDiva 2 Smart Sofa OSIM dapat mengisi jurang ruang untuk kesemua Smart Sofa mahu pun sofa biasa yang dapat memenuhi kehendak pengguna pada masa kini.”uDiva 2 Smart Sofa adalah edisi yang sempurna dimana ia boleh melengkapi ke semua ruang di rumah sama ada ruang tamu, bilik tidur atau tempat kerja, tidak berkira reka bentuk Modern, Scandinavian, Industrial, Contemporary, Retro atau Chic. Ia boleh didapati di dalam 4 warna yang berbeza. Pengguna boleh memilih warna OSIM uDiva 2 Smart Sofa yang sesuai menurut citarasa masing-masing.

Bersempena dengan Hari Ibu, sudah tibanya masanya bagi kami untuk menghadiahkan ibu kita sebuah Smart Sofa yang mampu melegakan keletihan mereka apabila mereka berehat. uDiva 2 Smart Sofa telah direka dengan ciri-ciri yang luar biasa. Ia adalah hadiah yang tetap tidak dapat dilupakan oleh ibu-ibu!

uDiva 2 Smart Sofa

Harga Runcit @ RM 8,988

  • Harga pelancaran @ RM 7,388 dengan ansuran 24 bulan, untuk hanya RM 308 sebulan.
  • Sah sehingga 15 April 2018

6 comments: