Breaking News

Miliki Vivo V7 Dengan Tawaran Hebat Sengheng/SenQ






Assalamualaikum.

Terasa nak tukar smartphone baru tapi tak tahu mana yang baik dan mana yang tidak? Memang buntu lah kan kalau nak kena memilih bagai. Tapi kena pilih juga sebab barang nak guna lama dan duit nak keluar pun mesti banyak. Serba salah dibuatnya. Pilih jenama ni orang cakap tak ok, itu la, ini la. Fuhh..memang pening.

Tapi korang jangan bimbang  Sengheng/SenQ telah melancarkan  Vivo V7 dan mengumumkan Vivo V7 kini boleh di dapati di Sengheng/SenQ. Wah, teruja kan nak miliki telefon pintar ni. Paling best bila Sengheng/SenQ menyakinkan pelanggan yang membeli telefon pintar Vivo V7 di Sengheng/SenQ dengan key USPs. Pelancaran telefon pintar ini bermula pada 26 September 2017 hingg 15 Oktober 2017.





Vivo V7 didatangkan dalam 2 warna yang begitu menarik iaitu warna hitam dan emas. Semasa pelancaran ini korang akan dapat bagpack percuma dan baucher Watson bernilai RM10.00. Harga yang ditawarkan cuma RM1,499.00. Wah..menarik kan. Rugi kalau tak dapatkan Vivo V7 ni. 

Kenapa korang kena dapatkan Vivo V7 ini di Sengheng/SenQ? Jawapanya :
1. Korang boleh buat bayaran penuh atau ansuran sehingga 24 bulan.
2. Bagi pembelian dalam talian penghantan dibuat diseluruh negara.
3. Jaminan tambahan selama 1 tahun dengan keahlian PlusOne.




Dah tahu kan tawaran hebat yang ditawarkan oleh Sengheng/SenQ. Jom kita tengok apa pula kelebihan Vivo V7 ini. Bagi yang suka selfie mesti nak kamera telefon yang mampu membuat muka kira nampak cantik dan flawless. Korang jangan bimbang kerana Vivo V7 ini didatangkan dengan kamera 24MP untuk kamera hadapan bersama Vivo's exclusive face beauty algorithm. Wow..terujanya nak beli.  Takut hang atau memori penuh, tak perlu risau kerana  Vivo V7 mempunyai 4GB RAM dan 64GB ROM. OMG.. Boleh selfie sampai lebam uolls.




Nak tahu lebih lanjut atau nak dapatkan Vivo V7 ni jangan lupa lawati : Sengheng/SenQ atau berkunjunglah ke cawangan Sengheng/SenQ berdekatan anda.

13 comments:

  1. aritu g low yat penuh iklan hp ni semata...

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi try vivo. best gak kan specs dia

    ReplyDelete
  3. nice info sis.... boleh nanti jenguk2 vivo ni...

    ReplyDelete
  4. besnyerrr...kalo dapat hadiah besday macam ni.. hihihi

    ReplyDelete
  5. Memang menggoda betul.. Sbb harganya tak mahal sgt..

    ReplyDelete
  6. apa lagi.. cekau la sebijik dua.. heheh

    ReplyDelete
  7. erm..boleh dipertimbangkan..ingt nk try phone yg kena gigit sikit tu..hehe..tapi baca hat vivo ni, mcm boleh tahan gak...

    ReplyDelete
  8. V7 ni memang terbaik. tergoda jgak nak beli

    ReplyDelete