Breaking News

SGshop “Jom Shopping!” Contest



Assalamualaikum..

Lama rasanya Cik Nor tak join contest. Teringin nak join tapi masa tak ada. Huhu. Ingat dulu meriah entry Cik Nor dengan GA, Segmen dan macam-macam lagi. Ini mungkin contest pertama Cik Nor join tahun ni.

Apakah servis yang SGshop tawarkan?

* SGshop komited untuk menyediakan kualiti tertinggi perkhidmatan untuk pengguna membeli dari laman web e-dagang China dan bekerjasama dengan logistik yang terbaik dan syarikat ekspress untuk pengguna menerima pembelian mereka. Kami menawarkan keselamatan dan keadaan siap pesanan. Kami juga bekerjasama dengan banyak bank untuk memastikan proses pembayaran selamat dan secekap yang mungkin.

  Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia

1.

Cik Nor memilih untuk membeli item kerana Cik Nor tiada lagi koleksi handbag jenis. Cik Nor hanya ada handbang yang biasa-biasa jer. Handbag basahan pergi kerja dan itu lah juga Cik Nor usung pergi event. Malu la jugak bawak handbag buruk tu ke mana-mana. 

2.


Item kedua Cik Nor handbang jugak. Ye lah Cik Nor mana ada banyak koleksi handbag. Pergi mana asyik dok usung handbag yang sama. Kena pulak pergi event mesti jumpa orang yang sama. mesti diorang cakap Cik Nor ni tak ada handbag lain ke? Ke hulu ke hilir beg buruk tu jugakla dia usung. Kalau dapat dua-dua kan best. Boleh tukar-tukar.

3.


Pilihan yang ke 3 Cik Nor semestinya camera. Ye lah sebagai blogger mesti ada satu kamera khas untuk ambik gambar. Ini tidak pergi mana-mana event asyik ambik gambar guna tab jer. Naik segan jugak kadang-kadang tu tapi tebalkan muka juga sebab nak beli duit sentiasa menjadi igauan. huhu. Kalau lah dapat memang laju lah Cik Nor updates blog kali ni.

Saper-saper yang nak join jangan lupa klik banner cantik di atas.

11 comments: