Breaking News

OSTANIA Manggis Amrita | Jus Manggis Penuh Khasiat..


https://store.furleybio.com/

Sebut buah manggis... mesti teringat kulitnya hitam namun isinya manis. Aummm..sedapnya. Tetiba mengidam nak makan buah manggis. Dah macam orang pregnant la pulak Cik Nor ni.hihi. Mana nak cari sekarang bukan musim dia😀. Biasa kita makan buah manggi macam tu jer kan?Tapi zaman sekarang penuh dengan teknologi terkini buah manggis  di proses menjadi sejenis minuman berkhasit dan penuh kebaikan kepada peminat buah manggis.

Pernah dengar tak minuman  dari buah manggis ni? Pernah cuba? Tak pernah erk? Cik Nor pun cuba, ni first time cuba? Apakah itu? Jeng jeng jeng......


OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita, jus manggis masa kini yang penuh dengan khasiat, kebaikan serta manfaat buat peminatnya.

OSTANIA Manggis Amrita ialah minuman yang enak dengan formulasi keseluruhan buah manggis puri dan kulitnya sekali yang membuatkan ianya kaya dengan Xanthones. Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan anda. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai "ratu buah", minuman ini penuh dengan "antioksidan" dan ditambah baik dengan campuran ekstrak epal, roselle, acai beri, anggur dan delima.


Kenapa OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita???


  • Satu cawan kecil OSTANIA Mangosteen Amrita \ OSTANIA Manggis Amrita mampu mengembalikan tenaga anda dan menghilangkan dahaga.
  • Membantu pergerakan sistem penghadaman sekaligus mampu mengurangkan berat badan.
  • Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutralan radikal-radikal bebas dalam badan (anti-kanser).
  • Membantu sistem pencernaan anda dengan Vitamin C dan juga meningkatkan sistem imun.
  • Mempunyai kelebihan anti-bakteria dan anti-fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis.
*Menurut kajian yang telah dijalankan, Xanthones mempunyai kesan yang sangat baik untuk organ dalaman manusia kerana kandungan antioksidan-nya tinggi.
OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita dengan nilai ORAC antioksidan 14186.98, tiada tambahan gula, tiada pewarna tambahan. 

Nilai antioksidan dalam makanan diukur dalam unit ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity) oleh National Institute of Aging. Semakin tinggi nilai ORAC, semakin tinggi kandungan antioksidan untuk meneutralkan radikal bebas. OSTANIA mempunyai nilai ORAC yang sangat tinggi berdasarkan kajian dan telah disahkan oleh Universiti Kebangsaan Singapura.

Cara Minum???

 Saranan penyajian 30 ml atau dicampur dengan air (nisbah 1:1). Simpan di peti sejuk selepas buka. Jumlah hidangan dengan satu botol (500 ml) OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita adalah 16 cawan kecil  dengan jangka hayat selama 24 bulan.



Sedikit mengenai Fakta Saintifik OSTANIA, Manggis (Garcinia Mangostana L.) mempunyai kandungan kelas Xanthones semulajadi yang terbanyak iaitu 43 kelas. Manggis merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan kelas. Xanthones terbanyak dalam kategori tumbuhan. Majoriti Xanthones terdapat pada kulit buah manggis. Xanthones adalah sejenis antioksidan yang berkuasa malah lebih berkesan daripada Vitamin C dan Vitamin E. Ramai doktor mengelar Xanthones sebagai "Super Antioxidants".

Penemuan Saintifik OSTANIA

Mempunyai banyak potensi terapeutik seperti anti alergi, anti radang, anti tuberculosis, anti tumor, membantu sistem pernafasan, sistem imunisasi, otot dan sendi dan juga kardiovaskular. 

Xanthones mempunyai aktiviti biologi yang tinggi dan lebih mengejutkan ialah ia masih belum digunakan dalam perubatan moden. Membantu melawan kanser adalah salah satu daripada khasiat baik Xanthones. Menurut kajian saintifik yang dilakukan di Jepun, Xanthones mampu mempengaruhi pertumbuhan awal tumor. Uniknya Xanthones juga mampu merendahkan paras LDL (kolestrol) dengan menghalang LDL dari teroksidasi dengan radikal bebas dan sekaligus menghalang pembentukan kolestrol di dinding salur darah arteri dan aterosklerosis.



Untuk jadi sihat, untuk mengawal kesihatan, untuk menurunkan berat badan anda boleh mendapatkan OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita dengan harga RM 49.90/ RM39.92 sebotol sahaja. Jika berminat untuk mencuba boleh klik di SINI.  Sekarang ada promosi tau. Then Cik Nor siap bagi kupon diskaun tau..hehe Diskaun : FBIO-CRY. Wow jimat bangat korang.


Untuk Maklumat Lanjut:

Laman Web OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita
Laman Twitter OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita

8 comments: