Breaking News

Apa Itu gogoprint.com.my???

https://www.gogoprint.com.my/



Assalamualaikum…

Hai korang  masih tercari tempat nak buat business kad, flyers, booklets, wedding cards dan macam-macam lagi dengan harga yang murah. Jangan risau Cik Nor ada tempat untuk korang semua tempah semua tu. Tak percaya? Jangan macam tu. Harga serendah RM0.01. Murahkan?

Taraa… https://www.gogoprint.com.my/lah jawapannya. Satu tempat untuk bermacam-macam tempahan untuk korang buat. Anda peniagaa, blogger, bakal pengantin ? Ini lah tempatnya tak perlu susah nak start kerja cari kedai untuk tempat apa yang anda kehendaki. Hanya perlu klik website yang Cik Nor berikan. Pilih apa yang anda ingin tempah.





Sangat simple prosesnya  Cuma pilih apa yang korang nak tempah. Kad kahwin, business card, letterhead dan macam-macam lagi. Pilih saiz dan kerja then tengok harga dia. Kalau nak express mahal la sikit. Kalau lambat memang berbaloi tersangatlah murah. Cadangan Cik Nor better korang tempah awal dari tarikh event or sebagainya untuk dapatkan harga yang amat menjimatkan.

Dah pilih tu masukan order korang dalam cart dulu sebab korang kena hantar design korang untuk designer https://www.gogoprint.com.my/ create lagi cantik, menarik dan kebaboom. Seandai dah siap dan anda setuju dengan design tersebut pihak gogoprint akan menghantar dokumen tersebut dalam bentuk PDF. Anda boleh teruskan dengan pembayaran dan jangan lupa upload bersama design ada supaya tidak ada kesulitan kelak.








Mudahkan? Gogoprint menyediakan perkhidmatan mengikut kehendak kita.  Siapa tak kalau orang ikut kehendak kita. Apa-apa pun jangan lupa sign up dulu untuk kemudahan semasa pembayaran dan juga penghantaran.

Semuanya mudah, cepat dan yang penting dihujung jari.

Untuk Keterangan lanjut hubungi :

Website : https://www.gogoprint.com.my/
Email : info@gogoprint.com.my

Untuk memudahkan kerja korang semua, Cik Nor bagi link setiap  jenis perkhidmatan yang korang mahu.

1.Business Card 
2.Flyers 
3.Leaflets 
4.Booklets 
5.Table Tents 
6.Letterheads 
7. Postcards
8.Wedding Cards
9.Invitation Cards 
10.Greeting Cards 
11.Paper Placemats 
12.Presentation Folder 
13.Bookmarks 
14.Gift Vouchers 
15.Loyalty Cards 
16.Tag 

  

2 comments: