KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, December 22, 2016

Ouchh...Really?... I dont Believe It


Assalamualaikum.

Nyaman sungguh malam ni macam berada di tempat yang sejuk. Cewahh..padahal baru lepas hujan. Tempat korang hujan tak?

Malam ni macam biasa buka blog. Tengok kot-kot ada orang komen. Macam nak balas kan Cik Nor punya ayat tu. Padahal tak pun..baca jer lebih..hihi.  Korang jangan marah tau Cik Nor tak balas komen korang. 

Lepas tengok komen, macam biasa tengok statistik. Tinggi ke rendah. Cik Nor tak mengharap sangat pageview tinggi sebabnya blog Cik Nor masih lagi picisan. Tak di kenali ramai lagi. Huhu.

Apa yang mengejutkan Cik Nor, hari ni tiba-tiba pageview mencanak naik menjadi 4k. Biasa nak lepas 1k pun merangkak. Malu weh.. Bila tengok pageview tinggi macam tu rasa semangat sikit nak menulis blog. Tak gitu korang semua?

Agak-agak apa diorang cari kat blog picisan Cik Nor ni? Tak kan cari jodoh kot. Haha. Tak de lah gurau-gurau jer la. Korang punya pageview mesti tinggi dari Cik Nor kan?

9 comments:

  1. Hi sama lah macam ucing 2k.biasa 300 je..(^_^)

    ReplyDelete
  2. wow!...bila nieyl nak dapat pageviews banyak cmtu..

    ReplyDelete
  3. pageview nory pon jarang2 nak pageview banyak cam gitu...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. Kira tinggilah pageview tu Cik Nor....haibat tuuu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..kira cik nor.semkain dikenali..hehehe..

    ReplyDelete
  6. untong laaa hehee .. tahniah cik nor =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...