Breaking News

Kulit Mulus Menawan Dengan NickellSkin

 
 
Kecantikan memang sinonim dengan wanita. Tak kiralah paras rupa atau pun tubuh badan. Yang penting semuanya mau cantik. Jika tanya Cik Nor, confirm la nak kan?Tambah-tambah bahagian muka. Memang bahagian yang Cik Nor ambil berat. Cer tanya makcik-makcik, akak-akak atau adik-adik kat luar sana..nak cantik tak? Confirm jawapanyan nakkk..
 
NAK TAK Cik Nor tunjukkan anda produk yang mampu menjadikan kulit anda anjal, lembut, mulus macam kulit bayi dan lindungi kulit anda dari KANSER KULIT..
Ini dia produk yang korang harus miliki untuk mendapatkan kulit halus dan mulus menawan.

Serum Triple Stemcell

Serum yang pertama di Malaysia menggunakan teknologi farmasi dan kosmetik terkini dari Korea. Ia menggabungkan bahan termahal dan  berkualiti dalam industri kosmetik dan telah digunakan secara meluas di kalangan selebriti di luar negara serta dianggap sebagai kolagen mewah kerana ianya diperbuat dengan menggunakan kolagen ikan Salmon yang dipelihara rapi dan berkualiti. 

Gabungan teknologi farmasi dan APPLE, GRAPE & ARGAN STEMCELL (TRIPLE STEMCELL) yang terdapat di dalam NICKELLSKIN ini mampu memberikan hasil yang sangat luar biasa pada kulit manusia. Ini kerana kolagen ikan Salmon mempunyai protein kulit yang seakan sama dengan protein kulit manusia. Molekulnya sangat halus sehingga mampu menembusi lapisan dermis dan epidermis kulit manusia dengan amat baik sekali dan sekaligus meningkatkan keberkesanan produk ini. Kuasa TRIPLE STEMCELL nya pula mampu memperbaharui struktur kulit manusia dan menggantikan dengan kulit baru seperti KULIT BAYI.
 
 
 
 ■ Berkuasa melembutkan kulit anda

NICKELLSKIN merupakan serum yang telah dimasukkan kolagen di dalamnya seperti apa yang kita tahu kolagen berfungsi untuk melembutkan dan menganjalkan kulit. Kolagen kita sebenarnya semakin berkurangan apabila umur meningkat dan kulit yang kekurangan kolagen akan mudah kendur, kedut dan kasar. Kolagen ikan Salmon di dalam NICKELLSKIN berkuasa 10 kali lebih tinggi dari kolagen jenis lain yang ada di Malaysia.
 
 
Penyerapan maksima ke dalam kulit

Sodium Hyaluronate di dalam kulit mampu memaksimumkan penyerapan kolagen ke dalam kulit. Seperti yang kita tahu kolagen yang paling bagus adalah kolagen yang mampu menyerap dalam kulit dengan lebih sempurna. Sodium Hyaluronate dapat membantu kolagen dan bahan Triple Stemcell di dalam serum NICKELLSKIN menyerap lebih jauh ke dalam kulit manusia. Ianya lebih berkuasa daripada ASID HYALURONIC yang tengah top di pasaran sekarang. Jadi, NICKELLSKIN sebenarnya lagi ADVANCE TECNOLOGY.
 
 
 
Memperbaiki semua jenis kulit samaada kulit sensitif, kulit berminyak atau kulit kering

Tidak kira apa jenis kulit anda samaada yang jenis berminyak, kering atau sensitif, NICKELLSKIN mampu memperbaiki kulit anda. Ini adalah kerana Triple Stemcell & kolagen ikan Salmon dalam NICKELLSKIN mampu membunuh yis di dalam kulit manusia yang akan menyebabkan kerosakan kulit seperti kulit sensitif, berminyak atau kering.
 
 
 
 Memudarkan jeragat, parut, bintik hitam dan cela pada kulit

NICKELLSKIN mengandungi APPLE, GRAPE & ARGAN STEMCELL (TRIPLE STEMCELL) serta daun alovera & Cactus Extract yang merupakan anti-kanser dan mampu mencerahkan bahagian kulit manusia yang dah dicemari dengan JERAGAT, PARUT JERAWAT, BINTIK HITAM dan sebagainya. NICKELLSKIN adalah bebas dari bahan pencerah yang terlarang seperti MERCURY, PARABEN & HYDROQUINONE yang digunakan oleh kebanyak pengeluar produk pencerah di Malaysia.

Dengan NICKELLSKIN anda akan dapat rasai HASILNYAAA... KULIT JADI MULUS, GEBUS, FLAWLESS MACAM KULIT BAYI.
 
Mudahnya menggunakan NICKELLSKIN 
 
 
 
Memang MUDAH SANGAT guna NICKELLSKIN ni. Tak perlu buang masa pakai toner lah, krim malam lah, krim siang lah, sunblock lah... KINI! semuanya dah digabungkan menjadi 1 dalam sebotol NICKELLSKIN

Dalam NICKELLSKIN ni dah ada TONER + MOISTURIZER + SERUM + SUNBLOCK SPF 35.  So cara gunanya anda hanya perlu cuci muka macam biasa (gunakan pencuci Sabun muka Super Collagen) kemudian sapu je terus serum kat muka arah atas ke bawah dan tepuk-tepuk bagi meresap.

SETITIK SUDAH MENCUKUPI #ketagihcantik 
 

❤ TAHUKAH ANDA? Kulit yang kering, sensitif, kusam dan tidak bermaya boleh menjadi punca utama penuaan berlaku sebelum usia. Ini kerana kulit ini sebenarnya sudah kehilangan kolagen yang diperlukan untuk mengekalkan elastik dan struktur pada kulit. 

Dah puas jumpa Doktor atau Pakar kulit, tapi masalah kulit kering, sensitif dan ekzema tetap sama. Kalau ubat habis, masalah tu datang balik. Kos rawatan pula bukan murah, bila dihitung balik beberapa kali jumpa pakar kulit, kos mencecah RM1000++
 
 
 
 Bukan ke dah banyak produk kat luar untuk kulit kering?
 
 Ya..memang betul... tapi anda perasan tak mula2 pakai produk ni, kulit kering dan sensitif memang akan jadi normal. Tapi jika anda teruskan pakai dalam jangka masa panjang, kulit anda akan jadi terlebih berminyak. Memanglah kulit kering jadi baik, tapi lagi teruk jika kulit berminyak dan jerawat mula tumbuh. NICKELLSKIN ni lain dari yang lain.. KENAPA? Ia pakar dalam memperbaiki kulit. Semua jenis kulit samaada kering, sensitif, minyak atau kombinasi akan diperbaiki secara menyeluruh oleh NICKELLSKIN. Ia lebih berkuasa dari yang lain kerana ianya lebih bijak menyesuaikan fungsinya dengan masalah kulit yang berbeza.
 
 
 
❤ Siapa yang tak nak kulit cantik macam bayi kan? gebu, mulus, bersih, anjal dan lembut. Anda dah puas cuba macam2 produk  tapi semua hasil suam-suam kuku je. Lagi leceh sebab nak kena pakai step 1,2,3... Ada masa ke nak tepek toner, moisturizer, krim siang lah , krim malam lah.. kalau terlupa satu step, hasil tak berapa berkesan... Sebulan habis beratus-ratus, masa habis berjam-jam untuk jaga kulit, tapi hasil SAMA je @ Srupa! kalau salah pilih produk pula, silap-silap kulit boleh nipis. Bila dah nipis tu yang mula naik bintik hitam dan wajah nampak lebih tua dari usia sebenar. Produk sekarang kena hati-hati, ramai yang nak FLAWLESS GEBUS segera, tapi tak sedar selama ni bertahun-tahun dah tepek hydroquinone atau mercury kat muka. Efek nya jangka masa panjang nanti, kulit mula tumbuh bintik hitam, dan worst case scenario boleh sebabkan KANSER KULIT.
Produk korea untuk wanita malaysia. Sesuai untuk semua jenis kulit wanita Malaysia. Rugi sangat-sangat kalau anda tidak memiliki set Nickellskin ini. Bak kata orang, alah membeli, menang memakai. 
 
Dah baca kan kebaikan dan cara-cara menggunakan produk Nickellskin ni? Berminat tak? Tak kan tak berminat kot. Kalau berminat cepat-cepat hubungi : 
 
Hotline number : 017-3780217

Ig address : @nickellskinhq

Fb address : https://www.facebook.com/nickellskinhq/

14 comments:

  1. banyak betul produk korea skrg, semua nampak menarik!

    ReplyDelete
  2. Kakak memang mudah tergoda Nor
    Nasib baik tak depan mata kalau tak memang kakak terus garb.

    ReplyDelete
  3. skrg nie byk produk² baru...
    mcm cendawan tubuh lepas hujan...
    apa² pun masing² ada kelbihan tersendiri.. :)

    ReplyDelete
  4. Ish...macam best pulak...elok utk Sally yg jenis pemalas nak bg 2-3 benda..hahaha..ini satu je sap sap soiii je dah siap!

    ReplyDelete
  5. Produk yang bagus..kalau pakai dengan cara yang betul mesti result meletopss..gebu gebas gitu..

    ReplyDelete
  6. Ikan salmon tu.. Nk beli selalu memang tak kot, janji kolagen dia pun dah cukup baik.. Korang girls untung la Nickellskin ni khas utk wanita..

    ReplyDelete
  7. Bagusa sangat produk ni..mana tau pakai macam org korea

    ReplyDelete
  8. suka produk yang all in 1 macamni..kadang leceh nak buat step by step..

    ReplyDelete
  9. produk baru ya cik nor? byk manfaatnya tu....

    ReplyDelete