Breaking News

6 Website Hot Di Malaysia

Assalamualaikum..

Bagi mereka yang mencari Jawatan Kosong di sektor swasta, link yang Cik nor berikan itulah jawapanya. Pelbagai jawatan ditawarkan tidak jawatan rendah ataupun tinggi.Lebih dari 10,000 jawatan kosong disediakan. Pelbagai info terkini disediakan berkaitan dengan kerja yang ditawarkan.

Kepada graduan yang baru tamat pengajian jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan kerja idaman anda. Pengalaman itu penting dalam mencari pekerjaan.
Image result for icon jawatan kosong


Kalau dalam carta pencari kerja Jawatan Kosong Kerajaan memang hot dan femes dikalangan graduan. Mana taknya kerja katsektor kerajaan siapa tak nak kan?Memang ini pilihan utama dalam carta pilihan kerja semasa. Kerja disektor kerajaan memang sangat terjamin masa depannya. Tapi perlu di ingat jawatan dalam sektor kerajaan sangat terhad dan banyak persaingan.

Nak kerja kerajaan tu memang nak sangat-sangatlah kan tapi orang kata semuanya bergantung pada rezeki masing-masing. Kalau ada rezeki adalah lah. Kalau tak ada, Rezeki Allah tu luas dan ada dimana-mana.Yang penting kitaperlu berusaha untuk mendapatkannya.


Nak dapat kerja dengan mudah? Kerja Kosong ini direct kepada majikan. Hantar resume terus kepada majikan tanpa sebarang tapisan dari orang ketiga. Majikan mengiklankan kerja kosong di syarikat mereka terus kepada pemohon. Semua data pemohon akan dimasukakan terus ke bahagian pembangunan sumber manusia syarikat.

Jangan lupa klik link yang Cik Nor berikan di atas untuk mendapatkan kerja dengan gaji yang lumayan dan tempat kerja yang selesa. Kita kena ingat, kerja tak datang kalau tidak dicari.

 Semua mesti hendak tahu apa ke benda SAPS Ibu Bapa. Sekarang ini macam-macam kemudahan disediakan untuk memudahkan ibu bapa untuk mengetahui keputusan peperiksaan anak-anak tanpa perlu ke sekolah anak. Hanya perlu ada smartphone, tab atau laptop sahaja tanpa perlu jumpa cikgu disekolah. Pernah dengar SAPS tak? Apa tak pernah dengar. Meh sini nak terangkan apa itu SAPS. SAPS ibu Bapa merupakan sistem analisis peperiksaan sekolah yang diwujudkan oleh pihak kementerian bagi memudahkan ibu bapa membuat semakan keputusan peperiksaan sekolah.
SAPS semakan ibu bapa ini boleh dilakukan  melalui secara dalam talian (ONLINE).

·         Antara keputusan peperiksaan yang boleh disemak adalah:
1)      Keputusan sekolah rendah darjah 1 hingga darjah 6.
2)      Keputusan peperiksaan sekolah menengah tingkatan 1 hingga tingkatan 5



Apa itu APDM? APDM merupakan singkatan bagi Aplikasi Pangkalan Data Murid. APDM digunakan bagi key-in maklumat murid seperti kedatangan ataupun kehadiran. Kehadiran murid akan diisi secara online melalui APDM. Mulai 1 januari 2015, APDM dikenali sebagai modul Pengurusan Murid (PM).

Dengan adanya APDM ini secara tidak langsung memudahkan kerja guru. Guru tidak perlu lagi mengisi buku log setiap hari secara manual. Semua maklumat pelajar telah tersedia. Guru cuma perlu key- in bilangan pelajar yang hadir dan tidak hadir sahaja setiap hari.






HRMIS2 merupakan aplikasi dalam talian yang dikenali sebagai Sistem Maklumat Pengurusan sumber Manusia ataupun dalam bahasa inggerisnya Human Resources Management Information System. Aplikasi ini digunakan oleh setiap penjawat awam untuk permohonan cuti mahupun mengemaskini maklumat peribadi mereka dari semasa ke semasa.

Memang mudahkan zaman sekarang. Semua kerja dalam talian tak perlu risau untuk ke pejabat lagi untuk mengemaskini maklumat peribadi ataupun cuti. Sangat jimat dan memudahkan kerja  kakitangan kerajaan. Cepat, mudah & pantas.

6 comments:

  1. mmg terhangat di pasaran website ni..

    ReplyDelete
  2. baru tau mengenai website yang hot ini

    ReplyDelete
  3. Klau dlu, part akn dicari ialah website jwtn kosong. Tp bila dh ada ank ni, erm.. terpksa la ngis bucu katil. Nk apply ke tidok.. wpn sbnrnya rndu zaman kje..

    ReplyDelete
  4. I hope you can have an english version too! I'm sure this will increase your readers all over the world😊

    ReplyDelete
  5. dulu mmg rajin laa jg usha2 web site keje kosong tu...skrg x lg hahaha

    ReplyDelete