Breaking News

Ruam Bayi Powder | Penawar Segala Jenis Penyakit Kulit

Assalamualaikum..

Penyakit kulit di kalangan kanak-kanak mahupun  orang dewasa memang memeningkan.  Pergi buat rawatan kat klinik atau hospital belum tentu dapat keputusan yang menggembirakan. Kadang-kadang makin parah dibuatnya.


Ruam bayi powder ada jalan penyelesaiannya. Ia penawar psoriasis, eczema dan semua jenis penyakit kulit. Merawat penyakit kulit dengan cara Rasulullah SAW. 100% tanah liat putih yang mengandungi mineral semulajadi bersama air galian yang telah ditapis secara khusus. Ia juga merupakan sunnah Nabi S.A.W kerana salah satu cara Nabi S.A.w mengubati penyakit kulit adalah dengan menggunakan tanah.

Mudah menyerap ke dalam kulit.

Dalam Sahih Bukhari, Muslim diriwayatkan bahawa Aisyah ra berkata " Jika seseorang mengadu mengenai kudis ( penyakit kulit) atau luka, Rasulullah s.a.w meletakkan jejarinya sambil membaca : (maksudnya): " Bismillah, tanah bumi kami dengan campuran air liur di kalangan kami, dis3mbuhkan orang sakit dikalangan kami dengan izin Tuhan kami. " Kata Ibn Qayyim: " Manusia diciptakan dari Nabi Allah Adam a.s dan Adam pula dijadikan oleh Allah s.w.t dari tanah, Maka sebaik-baik penawar untuk segala jenis penyakit kulit juga Insya Allah daripada tanah".

Pembuatan secara homemade warisan semulajadi turun-temurun diiktiraf oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL yang mana selamat digunakan oleh bayi sehinggalah dewasa.  Ia juga dijamin HALAL dan SUCI. KHASIATNYA:
  • Menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut
  • Bebas paraben dan bahan-bahan kimia yang berbahaya
  • Dapat mengurangkan ruam pada bayi
  • Amat sesuai untuk semua jenis penyakit kulit
  • Satu bekas tahan lama. Selalunya mampu bertahan selama beberapa bulan.

CARA MENGGUNAKAN RUAM BAYI POWDER
Pakai bedak ini di bahagian yang bermasalah.. Di sebelah pagi, sapu selepas mandi, manakala disebelah malam pula sapu sebelum tidur.. Untuk mendapatkan kesan yang maksima, boleh disapu dengan kerap...
Pemakaian waktu siang :-
Selepas beberapa jam, jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh, cuci bersih dengan air, lap dan keringkan kemudian sapu lagi..
Pemakaian waktu malam :-
Sebelum tidur, sapukan di tempat yang diperlukan.. Sapuan diwaktu malam lebih berkesan kerana semasa tidur kita kurang bergerak.. Sekiranya bedak kelihatan kering, tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam bagi mengelakkan klorin air paip..


PASTIKAN YANG ORIGINAL BARU BELI !!

Zaman sekarang ni, asal saje produk tu laris dan mujarab pasti ada yang mengambil kesempatan untuk memalsukan produk tersebut bagi mengaut keuntungan dengan mudah.. Begitu juga dengan Ruam Bayi Powder ni..

Bagi mengelakkan korang terbeli Ruam Bayi Powder yang tak original, meh aku tunjuk camne nak kenal pasti yang ORIGINAL...
Ini adalah label Ruam Bayi Powder yang Original dan tidak pernah sama sekali menukarkannya dengan label mahupun nama yang lain.... Kalau  korang nak beli, pastikan label dan nama produk adalah seperti gambar di atas..
Packaging nya pula adalah seperti ini... Bekas berwarna putih... Comel sahaja bekasnya dan kemas..


Testimoni pengguna Ruam Bayi Powder











Untuk maklumat  selanjut, sila layari :-

Website
https://ruambayi.wordpress.com/

http://www.bedakruambayiori.com/

Facebook
https://www.facebook.com/ruampadabayi/


Untuk pembelian atau sebarang pertanyaan, sila hubungi :-

EN. HAFIS
(Bahagian Pemasaran HQ)

013 - 480 6787


PN. NURUL
(Product Owner)

017 - 623 9935

5 comments:

  1. Insyaallah..kita mencuba..yang menyembuhkannya Allah..tapi tak salah kita berusaha... ;)

    ReplyDelete
  2. bagus sekarang..macam2 produk yang sesuai untuk merawat

    ReplyDelete
  3. product tempatan kan? support jgn x support...

    ReplyDelete
  4. mmg berkesan lah.. tambah cuaca panas, kalau baby yang kuat berpeluh elok gunakan produk ini.

    ReplyDelete
  5. Ala ala bedak sejuklah kot ye ni cik Nor. Boleh tahan jugak harga dia ek...Kalau berkesan, laku punya walau harga mahal

    ReplyDelete