Breaking News

Minyak Herba Asma Mujarab Sesuai Untuk Seisi Keluarga

Assalamualaikum..

Sejak dah berumur ni macam-macam penyakit singgah. Baru-baru ni Cik Nor di serang batuk yang berpanjangan. Runsing jugak takut kena penyakit tibi. Dah 2 3 kali 3 klinik masih juga tak hilang batuknya. Dalam kekalutan mencari penawar batuk ni Minyak Herba Asma datang membantu. 



Alhamdulilah berkat disiplin Cik Nor menyapu minyak ni sebelum tidur dan selepas mandi. Batuk yang berpanjangan tu dah beransur hilang. Nyaman je bila sapu kat dada dan belakang. Bau dia soft tidak seperti minyak yang lain.


Sekarang sebelum tidur Cik Nor sapu kat sendi-sendi kaki pulak. Sebelum ni kaki Cik Nor selalu krem kerana berdiri terlalu lama atau berjalan tanpa henti. Moga kaki Cik Nor tak krem lagi bila selalu sapu ubat ni. InsyaAllah

Kandungan Minyak Herba Asma Mujarab Homemade Original 

Minyak Herba Asma Mujarab Homemade Original terdiri daripada ramuan terpilih antaranya :
- Minyak Zaiton
- Minyak kelapa Dara
- Minyak Habbatus Sauda 
- Ramuan herba herba terpilih

Cara Penggunaan Minyak Herba Asma Mujarab Homemade Original 

Cara penggunaan Minyak Herba Asma Mujarab adalah seperti berikut :
- Batuk dan lelah 
: Sapu di tapak kaki,labu,betis,bawah pelipat,dada depan belakang menyeluruh,leher dan tengkuk serta bawah dagu.
- Selsema
: Sapu sedikit di dalam hidung,atas hidung hingga ke ubun ubun
- Demam
: Sapu seperti batuk tetapi turut sapu di dahi
- Sakit gigi
: Sapu pada gigi yang sakit dan juga pipi
- Kembung perut dan sembelit 
: Sapu di perut,pinggang serta tapak kaki dan labu betis
- Luka pembedahan
: Lap.kering bahagian luka dan sapu minyak di atasnya.
- Sengatan berbisa,benjol,lebam dan sakit urat 
: Sapu di tempat sepatutnya...
- Migrain:
: Sapu keliling dahi, tengkuk dan leher. 
- Bisul
: Sapu pada tempat bisul
- Sakit pinggang dan lenguh lenguh 
: Sapu ditempat yang lenguh dan sakit..
- Cirit birit
: Sapu di bahagian bawah perut.
- Senggugut
: Sapu ketika datang haid dan ketika sakit di bahagian bawah perut.


Sebelum membeli Minyak Herba Asma Mujarab ini pasti kan yang ori.  Sila baca arahan dibawah untuk pastikan anda tidak ditipu penjual.


Penjual Minyak Asma ini telah menipu ramai pelanggan dengan mengatakan Minyak Herba Asma Mujarab ini telah menukar label. Padahal kami tidak pernah menukar label baru seperti ini sama sekali. Jangan mudah tertipu dengan tektik jahat mereka untuk mencari duit secara haram disisi agama islam.
Mereka juga akan menggunakan tektik jahat dengan mempromosikan GAMBAR-GAMBAR Minyak Herba Asma Mujarab Original yang mempunyai Hologram QR Code di belakang botol di Facebook atau media-media sosial yang lain. Kemudian mereka menghantar produk Minyak Asmak ini pada pelanggan yang telah membuat pembayaran.
Setelah pelanggan bertanya kenapa dalam gambar lain, barang yang di order lain. Mereka akan menjawab dengan jawapan bohong iaitu “Kami Sudah Tukar Label”. Sila berwaspada!
Bagi pelanggan-pelanggan yang sudah tertipu, Mereka juga tidak akan pulangkan duit pelanggan setelah didesak beberapa kali. Mereka akan block whatsapp kalian sehingga kalian berasa tertekan.


Juga salah satu produk tiruan yang cuba mengambil kesempatan di atas minyak herba asma yang asli. Kami tidak pernah keluarkan versi “PATI HERBA ASMA”. Sila berhati-hati.
Pada peringkat awal, 200 ribu hologram berjaya ditampal di botol Minyak Herba Asma Mujarab yang original. Dan telah habis dipasarkan dalam masa satu bulan.
Tapi anda masih perlu berhati-hati, kerana tidak mutashil mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan membuat hologram seakan-akan sama seperti ini juga. Dari peringkat ke peringkat mereka cuba meniru Produk Minyak Herba Asma Mujarab.
Mereka akan menggunakan ayat yang sama ketika membuat promosi, Produk mereka lebih baik dari yang asli, juga telah di R&D, GMP, dan KKM. Sedangkan sehingga sekarang mereka masih tidak mampu membuktikan produk tiruan mereka mempunyai R&D, GMP, dan KKM. Melainkan hanya dengan mempamerkan lesen Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD. yang baru sebulan dua mereka daftarkan.

Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.
Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.

Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.






Untuk mendapatkan kepastian boleh hubungi HQ bahagian pemasaran 013 480 6787 (En. Hafis) Bahagian Pemasaran & (Puan Nurul) : 017 6239935  Produk Owner 

JADI, BELI DENGAN YAKIN DI SINI KERANA KAMI MERUPAKAN PENGEDAR ASAL DARI PAK CIK INI.
Harga sebotol RM39 sebotol. Hanya tambah RM10 untuk penghantaran.
RINGKASAN
  • Jika ada yang mendakwa Minyak Herba Asma Mujarab ini di bawah keluaran syarikat SDN. BHD. Maka ianya adalah produk tiruan & bukan dari ramuan rahsia tradisional Pakcik!
  • Gunakan tanpa was-was , kandungan bahan-bahan yang halal dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia.
  • Setiap botol produk yang Original mempunyai Hologram, QR Code & Nombor siri. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda mendapat produk yang tidak asli.

Untuk keterangan lanjut boleh rujuk :

URL : herbaasma.com
Facebook : Penawar Semput Lelah Dan Asma
Youtube :



2 comments:

  1. Tak sangka da fake produk ye...julia pun batuk ni kahak tak keluar2...nak try beli minyak ni la...susah la makan ubat batuk tapi tak baik2 huhh tq sis review :)

    ReplyDelete
  2. myk punnn ada org tiru... sng je nk kaut untung ats angin kan..

    ReplyDelete