KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Sunday, August 21, 2016

Dato' Lee Chong Wei | Kalah Di Olimpik Tapi Menang Di Hati Rakyat Malaysia

Gambar  dari pakcik google

Assalamualaikum..

Perghh.. malam tadi pergi je mana-mana kedai atau rumah semua tonton siaran langsung perlawanan badminton akhir di antara Dato' Lee Chong Wei vs Cheng Long. Betul tak? Korang salah seorang kan?hehe

Cik Nor tak tengok sebab keluar pergi Wakaf Che Yeh. Nak kena tukar baju tidur yang Cik Nor beli malam semalam. Sebab apa tukar? Tunggu entrynya yer.hihi

Balik rumah perlawanan dah tamat dan keputusanya Malaysia mendapat tempat kedua. Cik Nor tak kecewa malah berbangga dengan LCW. Dia dah berusaha bersungguh-sunggu bermain untuk mendapatkan pingat emas namun sudah tersurat pingat perak digenggaman.

Apa-apa pun tahniah LCW. Kami rakyat Malaysia bangga dengan kamu. Tidak pernah kenal erti putus asa. Kepada yang kutuk-kutuk kekalahan LCW apa kata korang pulak yang g main badminton ganti LCW. Cik Nor nak tengok korang boleh tak sampai ke tahap LWC.

Itu jer nak merapu hari ni. hehe. Sekali lagi tahniah Dato' LCW dan seluruh rakyat Malaysia yang sentiasa setia menyokong sukan badminton dan Dato' LCW.



16 comments:

  1. fuh! sengit semalam. kalah menang itu adat pertandingan. yang pasti dia tetap menang di hati cik za

    ReplyDelete
  2. beliau dah cuba yg terbaik . perak pon takpa .. bangga dengan beliau =))

    ReplyDelete
  3. Anak2 je tengok semalam
    Kaknoor dh tido awal haha
    Oklah tu perak pun kan
    Dah kira menang jugak tu

    ReplyDelete
  4. berat mata memandang. berat lagi bahu memikul.

    Terima kasih Dato' Lee Chong Wei.

    ReplyDelete
  5. Cheng Long memang perfect main..boleh dikatakan tak ada kelemahan tunggu tapi Dato Lee Chong Wei tetap lagenda.....so sekarang ni siapa pelapis kepada Dato Lee Chong Wei???

    ReplyDelete
  6. Nieyl dtg singgah petang...
    bangga dgn DLCW..:)

    ReplyDelete
  7. yup..memang dia layak menjadi pemenang di hati rakyat.usaha yang sangat gigih

    ReplyDelete
  8. menang kalah tu adat perlawanan.. DLCW dah cube yang terbaik.. :)

    ReplyDelete
  9. Silap dan salah LCW tak menang emas olimpik rio :(

    ReplyDelete
  10. DLCW dah buat yang terbaik..tahniah!

    ReplyDelete
  11. Betullah tu....kalau kita main tak tentu lagi dapat mata hihi

    ReplyDelete
  12. jaguh dunia berentap sesama sendiri. kalau org yg mgutuk tu main rasanya pgg raket pon terjatuh kot..
    dato dh brusaha. lgpon faktor umur fitness kene ambil kira. sya yg tgk pon bdbar. xjauhpon mata deme. tpi itu lah kptsannya trima dgn hti trbuka bkn suruh hentam

    psstttt: cik nor, klau cik nor x kmen entry tu, sy tak tau pon yg ianya trpublish. sbb tgh edit blk tetiba line nazak. terhlng.. mati mati ingat dh hlg sbb cr x jumpe
    dashboard problem.. x nwpak
    bloglist kt blog mmg x letak. nk semak satu satu mmg tak la.
    pa pe tenkiu cik nor sbb komen

    ReplyDelete
  13. Tahniah..nad tak tengok pun..tapi tetap sokong

    ReplyDelete
  14. bukan mudah nak memang dalam pertandingan sebegitu.. apapun tahniah untuk DLCW di atas kejayaan memenangi pingat perak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...