Breaking News

5 Benda Aku Boleh Buat Dengan Microsoft Wise Pad W7


Assalamualaikum...

Wah sejak cuti raya ni. Lama betul cik nor tak ke udara. Hari ni cik nor nak perkenalkan gadjet baru iaitu microsoft wise pad w7. Apa kelebihannya.

1. Mengambil foto

Perghh..ini yang cik nor suka bab-bab ambil gambar ni. Kena pula yang jenis suka bergambar macam cik nor memang sesuailah untuk mengunakan  microsoft wise pad w7 ni kerana gambarnya yang cantik dan jelas.


2. Menyimpan nota kerja/ perniagaan/peribadi

Bagi yang mempunyai kerja pula microsoft wise pad w7 ini amat berguna kepada mereka kerana boleh menyimpan nota kerja yang mesti di selesaikan dengan segera. Selain menyimpan nota kerja kita juga boleh menyimpan data perniagaan & data peribadi. Sangat efektif.

3. Layari internet tanpa batasan

Kita juga boleh melayari internet tanpa batasan tak kira dimana jual berada. Dengan microsoft wise pad w7 anda tidak perlu risau kerja anda tertangguh kerana anda boleh melayari inter tanpa batasan.

4. Menonton filem/ drama

Bagi kaki--kaki filem yang dia dapat menonton nya di pawagan anda boleh layari dimana saja anda berada. Yang ketinggalan menonton drama kegemaran pon anda layarinya dengan menggunakan microsoft wise pad w7 kerana ada OTG suport + micro SD up to 64GB.

5. Business online

Bagi kaki-kaki business  online macam cik nor..amat sesuai sangat untuk menggunakan microsoft wise pad w7 kerana ia mudah dan berkesan. Tak kira apa situasi business online tetap boleh diteruskan. Mudahkan.. perniagaan tak terjejas walaupon anda sedang bercuti atau dimana sahaja.

Jikalau  anda ada smartphone,tab, ipad dan seangkatan dengannya, memang banyak benda yang akan di buat. Dapatkan Microsoft Wise Pad W7  di Lazada Malaysia 

Product details of (Pre-Order) Microsoft Wise Pad W7 4G LTE 16GB Windows 10 (Grey) (ETA: 1st July 2016)

 http://invl.co/dqh


  • FREE PREMIUM CASE + SCREEN PROTECTOR FOR FIRST 1000 CUSTOMERS
  • Qualcomm 1.3GHz MSM8909
  • GPU: Adreno 304 400MHz + Wireless Display
  • OS: Windows Mobile 10
  • 16GB ROM + 2GB Ram
  • 7 inch, Autofocus Camera with Flash: 5MP(Rear) + 2MP(Front)
  • 4G LTE + WiFi + Bluetooth 4.0
  • OTG Support + Micro SD up to 64GB.
  • 3200mAh Battery, GPS/A-GPS


This post is an entry for the InvolveAsia x Lazada MY blogger contest. Microsoft Wise Pad W7 sponsored by Lazada Malaysia and shopcoupons.

3 comments: