KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, May 11, 2016

Selamat Hari Ibu







Assalamualaikum.

Alahai Cik Nor baru nak wish hari ibu ke? Ketinggalan keretapi sungguh ko ni Cik Nor. Buat malu jerr..hihi

Hari ibu ni bukan kita sambut sehari jer. Setiap adalah hari ibu. Tapi Cik Nor setiap minggu jer la hari ibu sebab Cik Nor tak tinggal bersama ibu. Orang selalu tanya kenapa balik tiap - tiap minggu? Ada apa kat kampung tu?

Jawapanya ada emak, ayah  dan adik -beradik. Itu yang paling bernilai dalam hidup Cik Nor. Hargailah mereka semua selagi mereka masih bernafas dimuka bumi ini.

11 comments:

  1. Yup betul tu, hari2 adalah hari ibu.. ALhamdulillah selagi mereka masih ada pulanglah menziarahi mereka :)

    ReplyDelete
  2. Hari-hari Hari Ibu. Dulu sebelum kawen, kita pompuan ni jugak yg paling kontrol suara ayu. La ni,hhhrrmmm..suara kita ni jugak la yang bergema satu rumah.. :)

    ReplyDelete
  3. bagi mereka yang masih mempunyai ibu, mereka sangat beruntung kerana mereka dapat menunjukkan penghargaan mereka kepada ibu..bagi mereka yang sudah kehilangan ibu, hanya doa dari seorang anak laa cara utk menghargai pengorbanan mereka..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. Betullah cik Nor ....sebelum kawen ni eloklah luang masa untuk mak ayah...sok sok dah nak layan mak pak mertua pulak hihi..

    ReplyDelete
  5. Betullah cik Nor ....sebelum kawen ni eloklah luang masa untuk mak ayah...sok sok dah nak layan mak pak mertua pulak hihi..

    ReplyDelete
  6. Betullah cik Nor ....sebelum kawen ni eloklah luang masa untuk mak ayah...sok sok dah nak layan mak pak mertua pulak hihi..

    ReplyDelete
  7. betul betul.. Tiada galang ganti. Ptg ni nak balik kampung. =D hihihi

    ReplyDelete
  8. Rindu dengan ibu kat kuantan tu.. hmmm

    ReplyDelete
  9. Hari2 hari ibu..hari2 selamat hari ibu..hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...