Breaking News

Putih Berseri Dengan MIKA Sakura White - Review


Assalamuaalaikum...

Mana-mana sahaja orang dok cerita pasal kelebihan  produk Mika Sakura White ni. Almaklumlah produk nie boleh memutihkan wajah tapi korang semua kena ingat bukan wajah sahaja tapi juga seluruh badan..sekali lagi cik nor ulang..SELURUH BADAN yer..:). Tengok bunga sakura tu cantik kan? Begitu lah kita apabila mengggunak Mika Sakura White ni. Ekstrak bunga sakura asli di formulasi untuk memutihkan kulit muka dan jugak badan. Rugi kalau tak cuba.:)

Cara pemakanan yang mudah sangat mudah.Semudah A, B , C. Just kemang dan kunyah sahaja sebelum makan. Satu biji waktu pagi dan satu biji waktu malam. Sangat mudahkan. Packaging yang sangat menarik dan mudah dibawak ke mana-mana terutama kepada pengguna yang suka travel.Masuk jer dalam hangbang korang..botol dia kecik jer.
Setelah hampir  2 minggu menggunakan Mika Sakura White ternyata hasilnya memang menakjubkan. Kulit muka putih secara semulajadi. Kulit muka cik nor tanpa sebarang make up.Apa yang penting kulit muka semakin berseri, dan jeragat kat muka semua hilang..:)

Nak tahu kelebihan dan kebaikan Mika Sakura White ni, jom cik nor share sikit:

 1.Memutihkan  kulit muka - saper tak nak cik akak oii...rugi kulit muka kusam...

2. Memutihkan kulit satu badan -.Impian cik nor la...bila lagi nak putih macam orang lain..:)

3. Boleh menghilangkan jeragat - kena buat persediaan awal...jeragat boleh ada bila-bila masa sahaja

4. Menghilangkan jerawat dan parut jerawat - Memang ini yang cik nor mahukan..hilang  jerawat & parut jerawat yang bertempek kat muka. Bila clear semuanya.:)

5. Boleh menaikkan seri muka - Wow..menaikkan seri muka...mana tahu kot ada pakwe terpikat nanti..InsyaAllah..:)

6.Paling penting, BOLEH MEMUTIHKAN SATU BADAN dengan cara PALING MUDAH iaitu KUNYAH sahaja!- Memang mudah cara makan nya.Kalau tak nak rugi..:)

  Kandungan Mika Sakura White :

-->100% dari ekstrak semulajadi BUNGA SAKURA

--> 100% tiada bahan kimia dan tiada kesan sampingan yang negatif

--> Diformulasi oleh doktor perubatan bertauliah Malaysia dengan kepakaran teknologi Korea

--> Sesuai untuk semua jenis kulit lelaki & wanita

--> Ekstraknya antara agen anti penuaan yg paling berkesan dan terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun & Korea

--> LULUS Kementerian Kesihatan Malaysia

--> Sangat sedap untuk dikemam. Nyum nyum!


Cik nor memang sangat teruja bila menggunakan Mika Sakura White ni. Banyak perubahan berlaku kepada cik nor kerana kesan nya boleh di lihat seawal 7 hari. Produk bumiputera yang setanding dengan produk antarabangsa. Di mana dicipta khusus untuk kulit orang asia yang mempunyai yang negara masing-masing berbeza keadaan cuaca.

Mika Sakura White ini sangat membantu insan-insan yang mempunyai kulit kusam dan tidak sekata. Untuk membuktikan kenyataan cik nor itu..jom lihat testimoni ini. Erm...memang menakjubkan...







Lihat Testimonial 
Mika Sakura White!
Sangat mengkagumkan!!!!!!!!!!



                      

                                   


Tak sangka bila pesonaliti Uyaina Pencarian Nona Manis TV3 guna Mika Sakura White. Patutla putih gebu...

  "Sekarang Procrowd Holdings sedang mengadakan promosi untuk 200 pelanggan terawal. Sebarang pertanyaan cepat whatsapp Sis Ara dari Procrowd - 
013-203 7799"

Hubungi:
Whatsapp: 013-203 7799 
(Sis Ara dari Procrowd Holdings Sdn Bhd)
Klik Page: Rahsia Kecantikan Wanita 

7 comments: