Breaking News

Mohon Pandang Jer...


Assalamualaikum..

Jom minum petang. Kepada yang terliur tu sila cari digerai berdekatan anda...Cempedak goreng..mabeles

mohon jangan marah..:)

20 comments:

  1. waalaikumussalam. saya ibu hamil gdm ni kena makan bawah 5 ulas je. hehehe. sebab misi cakap 5 ulas cempedak goreng dah menyamai sepinggan nasi. hehehehhee

    ReplyDelete
  2. tak aci gini..make sedak x ajok pom..favs kak sura..:)

    ReplyDelete
  3. sedapnya.... balik kampung hari tu xde musim buah cempedak... :'(

    ReplyDelete
  4. wowww.... mmg mabeles lah... musim cempedak k sekrg cik nor??

    ReplyDelete
  5. Adoiii...malam malam tgk cempedak goreng....kusss semangat!

    ReplyDelete
  6. memang feveret ni.. alahaiii.. tgk je lah nampak gayanya

    ReplyDelete
  7. Alamak dh la tak bekfes lg ni. Hehehe

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum.. cik nor,

    pandang pun sedap... cempedak goreng tu... heheh

    mselim3

    ReplyDelete
  9. tgh lapar tgk gambar je ... sadis wehhhh ...

    ReplyDelete
  10. beli kat kedai xpuas mkn..goreng sendiri baru sedap..tapi tak pernah goreng sndr pon..hahaha

    ReplyDelete
  11. beli kat kedai xpuas mkn..goreng sendiri baru sedap..tapi tak pernah goreng sndr pon..hahaha

    ReplyDelete
  12. waalaikumussalam...nak sket...heheheheheh

    ReplyDelete
  13. Tudiaaaaaaa...cempedak goreng...patutlah masuk blog nieza ni wangi je...sedap la...haishhh

    ReplyDelete
  14. dapnyeee.. cempedak goreng panas2.. kopi aaargh..

    ReplyDelete
  15. omg! anak2 aida pantang terbau cempedak goreng.
    kompom ibu nyer kena beli.
    skang da mahal ekk cik nor.
    buat sendiri berbaloi!

    ReplyDelete