Breaking News

Tips Beli Tudung Murah

Assalamualaikum...

Dah lama benar cik nor buat part time jual tudung.Lama ke?kihkih..Tak kisahlah...lama ke baru ke...yang penting ramai support tudung cik nor.Biasalah..tudung murah kualiti bagus mestilah ramai yang nak kan? Oleh kerana tudung yang cik nor jual bawah RM50.00. Maka cik nor nak share sikit la tips membeli tudung online.


Masih ingat dengan isu ‘harga tudung mahal’ yang pernah melanda industri fesyen tanah air baru-baru ini? Jika diperhatikan, semakin banyak jenama tudung yang kini boleh anda temui dipasaran dengan tawaran harga yang boleh mencecah sehingga ribuan ringgit Malaysia! Mungkin agak keterlaluan untuk kita berbelanja sehingga ribuan ringgit semata-mata untuk sehelai tudung. Tapi, bagi mereka yang mampu hak berbelanja di tangan anda.

 Pattern Scarf


Namun, bagi mereka yang kurang berkemampuan atau tidak mahu berbelanja lebih untuk sehelai tudung, ikuti tips-tips berikut untuk kekal kelihatan bergaya walaupun hanya dengan memakai koleksi tudung murah online



Seri Kencana S3 Instant Shawl



1.      Material
Pilih material yang nampak ‘rich’ atau ‘glamor’ walaupun kadang-kala harganya tidak mencecah RM30. Anda hanya perlu bijak memilih.


 Seri Dewi Instant Shawl




2.      Mudah dipakai
Anda juga boleh menemui koleksi tudung murah yang diperbuat daripada fabric cotton yang selesa dan amat mudah dipakai.
 Ariani Exclusive Sld Aleesya Printed Siti Collection Set With Inner Shawl


3.      Trendy
Dan yang terakhir sekali adalah dengan membeli tudung dengan rekaan yang terkini atau trendy. Contohnya, instant shawl!


Itulah serba sedikit tips dari cik nor.Diharap dapat membantu anda semua untuk membeli tudung secara online.





3 comments:

  1. senang beli tudung walkin sdri kat kedai..da xmau beli online coz yaya xpndai nk mgukur labuh tudung ni..huhu

    ReplyDelete
  2. Betul tu cik Nor....OKje pakai tudung biasa biasa jer....ada kalanya tak sampai Rm16 henggit pun....maksudnya Rm15 henggitlah tu hihi......RM10 pun ada

    ReplyDelete