KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, April 5, 2014

Selamat Berhujung Minggu



Assalamualaikum..

Selamat berhujung minggu semua.Lakukan aktiviti yang sihat dan berfaedah.Jangan lupa jaga kesihatan..:)



Friday, April 4, 2014

Doa Sebelum Dan Selepas Bangun Tidur


Assalamualaikum

Jom sama2 kita amalkan..:)

Thursday, April 3, 2014

Seksi Tak Saya....???


Assalamualaikum..

Perghh..tajuk bukan main lagi kan?haha..Mesti ramai terkejut cik nor letak gambar seksi hari.Meh ramai2 tengak gambar seksi seksa cik nor nie...Oppss..gambar cik nor ke tu???haha

Harap maaflah gambar seksi cik nor tak dapat disiarkan.Yang ada cuma gambar kucing cik nor atau nama yang diberi hitam .Harap korang tak kecewa lah yer..haha.

Dia tidur macam tu bukan cik nor yang buat tau.Dia buat sendiri.Kebetulan cik nor lalu dia dok macam tu, cik nor snap lah gambar.Dok snap gambar still tak bergerak2.Syok betuk ko tidur hitam.Panas gamaknya kucing cik nor nie.Sebelum tu dia ikut adik cik nor g jemur kain.Tu yang naik2 tergolek macam tu bawah kipas. Seksi lah tu kekonon..haha

Oklah...itulah entry seksi cik nor utk hari nie..babai



Wednesday, April 2, 2014

Wordless Wednesday#46


Assalamualaikum

Jangan terkejut yer semua.Ni verangan punya pasal..haha

Tuesday, April 1, 2014

Segmen Mini Power Bank Aswan Azmy


Assalamualaikum...

Segmen yang sangat simple.Jom lah join kawan2.Kalau nak tahu syarat2 dia jagan lupa klik banner kata atas tu.Good luck all..:)

Monday, March 31, 2014

MR & MRS Hafiezy Mini Giveaway

Rebut peluang menang Wang tunai RM50 : Top Refferal, Wang Tunai RM50 : Best Wishes , Monopod x 2 : Random.Org , 100 pcs Namecard Blog Vanilla & Chocolate + Bookmark . Siapa yang berminat sila tekan banner di atas . Terima kasih :)


*Ucapan untuk zara & suami : Semoga kekal bahagia till jannah...aamiin

Sunday, March 30, 2014

RIO 2 (3D) - Kaki Wayang

rio

Synopsis

It’s a jungle out there for Blu, Jewel and their three kids in RIO 2, after they venture from that magical city into the wilds of the Amazon for a family reunion.Out of his element in a land he doesn’t know, Blu must face his most fearsome adversary – his father in law – while evading Nigel’s fiendish plans for revenge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...