KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Thursday, October 16, 2014

Nasi Ayam Ros

Assalamualaikum...

Minggu rasanya cik nor asyik post entry berkaitan makanan? Korang perasan tak? Tak perasan? Xperlah cik nor pasrah..haha

Kali nie makan nasi ayam ros kat Assam Laksa Kopitiam.Nasi ayam ni murah jer RM6.00 + air suam 1 gelas RM0.30 bersamaan RM6.30 jer.Bukan yang cik nor makan sebelum ini.Agak mahal jugak lah.huhu.Mula2 tengok ingat rasanya macam percik tapi tanggapan cik nor salah sebab rasanya pedas jugak lah.Sedap sangat rasanya.Nasi ayam ni dlengkapkan dengan acar timun dan kuah sup.Acar dia sedap tapi kuah sup dia rasa macam terlebih pak aji la..hehe.Malam makan nasi cik nor ni mana tak gemuknya.Diet cara cik nor.Sila jangan tiru yer..haha

Oklah itu saja untuk kali ini.Bai

Baik hati klik :
1.SINI
2.SINI
3.SINI

nieza80my@gmail.com

14 comments:

  1. Rasa mhal juga..
    Tp mungkin sekarang ni standard murah dah..

    ReplyDelete
  2. nasi ayam...higi...laju2 lepas nie ajak adik pergi makan lah

    ReplyDelete
  3. aaaa sedapnye! kaler ayam tu nampak menggoda. arini masak ayam salut tepung. yummy sgt

    ReplyDelete
  4. Baru jew makan dah jadi lapau balik ^_^

    ReplyDelete
  5. Dulu2 boleh dpt nasi ayam RM4.00 huhu

    ReplyDelete
  6. kat sini nasi ayam saja dah cecah RM14 hinggit kak nor.
    tapi okaylah, sebab ayam pun besar-besar.
    pendek kata memang kenyanglah pas makan.
    kalau tak abes makan, memang membaziaq.

    ReplyDelete
  7. Ayam dia nampak macam kari je..kan?/

    ReplyDelete
  8. wow..nampak menyelerakan nasi ayam tu..yummyy

    ReplyDelete
  9. Sedapnya cik nor..dh la lama farah tak makan nasik nie..saja tau cik nor buat org terliur..huhuhu

    ReplyDelete
  10. Alah tak pe....cik nor bukan gemuk.pun.....Nampak sedaplah nasi ayam tu cik Nor

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...