KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, July 23, 2014

Rabu Tanpa Kata - Sushi


Assalamualaikum..

Puasa -puasa nak bersushi bagai..Hambik ko..terpaksa telan jugak walaupon rasa semacam.Yang sebetulnya cik nor bukan penggemar sushi.:)

Baik hati klik :
1.SINI 
2.SINI 
3.SINI 
4.SINI 
5.SINI 
6.SINI 

20 comments:

  1. Hehe. Puasa2 selera jadi lain ye. Saya pon xberapa pandai mkn sushi :)

    ReplyDelete
  2. tgk gmbr nie teringin la pulak..sedapnya..

    ReplyDelete
  3. Akak pun bukan penggemar shushi..huhu

    ReplyDelete
  4. Farah tak pernah makan sushi cik nor.. tak kena kat tekak.. hehehe

    ReplyDelete
  5. wahhh..peberet ecah..sushi..tapi mengandung ni ramai yg halang ecah makan..sebab xelok utk baby dorang ckap..nasib baek da nak bersalin da ni..tgk gmbar sushi tak sabar nak makan lepas pantang nnti..hehe

    ReplyDelete
  6. miza pun tak berapa suka sangat..hee

    ReplyDelete
  7. lama xmakan sushi
    xberapa gemor.. haha

    ReplyDelete
  8. alamak..saya pulak bukan tak makan sushi..so tak berapa nak boleh menggambarkan kenikmatannya..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. tak tertelan kor bulan pose ni...

    ReplyDelete
  10. Akak bukan penggemar sushi huhuhuhu.tak reti nak makan sushi la hehehe

    ReplyDelete
  11. Singgah menabung Mr Nuff lagi lagi lagi

    ReplyDelete
  12. nk tau x, penah sekali nk rs sushi...da mkn pastu tobat xnk mkn lg...masammmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...