KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Monday, July 14, 2014

GIVEAWAY WOW HARI RAYA BY SITI YANG MENAIP



Assalamualaikum..

Sebenarnya dah lama siti ajak cik nor join GA ni tapi tak berkesempatan nak join.Alhamdulillah..tgk tarikh sempat lagi nak join.Mudah-mudahan ada rezeki cik nor kali ini..aamiin

Kepada yang nak join jangan lupa klik banner yang gerak2 kat atas tu..:)

p/s: Cik nor tak der IG boleh ke join?hehe

14 comments:

  1. Assalammualaikum... cik nor,

    Moga berjaya dalam giveway yer. Sekarang nie byk giveway tak terpilih mselim3 nak join mana satu. Biasa pilih yang simple2 aje..

    mselim3

    ReplyDelete
  2. selamat berGA cik nor... good luck ya :)

    ReplyDelete
  3. aahh lah...saya pun teringin nak masuk GA tapi selalu tak sempat huk huk :p

    ReplyDelete
  4. Salam Perkenalan dan Salam Ramadhan..
    Jom imarahkan Ramadhan dan jemput join GA saya ye...
    http://www.ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete
  5. Tahniah Cik Nor... Rezeki Ramadhan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...